Skip to main content
Beantwoord

Reset VIP5202 lukt niet, wat nu?

• December 18, 2022
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn VIP5202 ontvanger werkt niet meer. Als ik hem aan zet zegt hij dat hij zichzelf gaat herstellen, maar hij blijft steeds op 85% hangen.

Naar aanleiding van https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm heb ik geprobeerd om de ontvanger te resetten, maar na stap 3 krijg ik alleen heel kort het beginscherm van het menu te zien, dit wordt geladen maar nog voordat het menu klaar met laden is wordt alles weer zwart. Ik kom dus niet bij de optie om “terug naar fabrieksinstellingen” te kiezen. Wat nu?

Beste antwoord door Joris62

Hallo @KPNLaura . Probeer eens een reset zonder gebruik van het menu. Voor deze type ontvanger gaat dat als volgt (staat ook op de door jou aangegeven website, maar voor het gemak):

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joris62
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 18, 2022

Hallo @KPNLaura . Probeer eens een reset zonder gebruik van het menu. Voor deze type ontvanger gaat dat als volgt (staat ook op de door jou aangegeven website, maar voor het gemak):

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2022

Dat heb ik dus al geprobeerd, maar na stap 3 krijg ik alleen heel kort het beginscherm van het menu te zien, dit wordt geladen maar nog voordat het menu klaar met laden is wordt alles weer zwart?

Joris62
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 18, 2022

Mmmh, dan denk ik dat je het beste eens met de klantenservice kunt bellen. Dit kan gratis via 0800 0402.