Skip to main content
Beantwoord

Resetten/updaten lukt niet met de nieuwe software op de TV ontvanger

• July 13, 2020
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb inmiddels tweemaal geprobeerd om de update te starten. Het lijkt erop dat ik op de OK knop van de afstandbediening moet drukken. Maar daarna gebeurt er niets.  

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, oorspronkelijk topic

Beste antwoord door Erik van KPN

Ai, dat is jammer, @Bert99. Je geeft aan dat het met de manier van Chris ook niet lukt. Is het nog steeds alleen de OK knop die niet lijkt te reageren? In dat geval kun je hier een gratis nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Als het daarmee niet opgelost is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijken we verder. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • July 13, 2020

Hallo @Bert99,

Dat is vreemd inderdaad. Als je via Menu → Instellingen → 2x gele knop afstandsbediening indrukken en dan software verwijderen. Dan haalt die nogmaals de software op. Als het goed is moet dan OK drukken wel werken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2020

Bedankt Chris, ik zal het morgen proberen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Bert99, welkom op het forum! Is het met de tip van Chris gelukt om de update wel uit te voeren? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2020

Nee, elke dag hetzelfde probleem. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2020

Ai, dat is jammer, @Bert99. Je geeft aan dat het met de manier van Chris ook niet lukt. Is het nog steeds alleen de OK knop die niet lijkt te reageren? In dat geval kun je hier een gratis nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Als het daarmee niet opgelost is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijken we verder.