Skip to main content
Beantwoord

restitutie?

  • April 13, 2020
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Wat gaat KPN doen in deze coronatijd

Ik heb nl fox sport en ziggosport waar ik nu helemaal niks aan heb

Ik kijk eredivisie en formule1 heel graag maar door deze coronacrisis ligt alles stil

Dus mijn vraag is aan de KPN hoe gaan jullie hier mee om?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Renalie, welkom op het forum. Het antwoord op je vraag is een korte, zoals de anderen ook al hebben gezegd: we doen niets. Als het huidige aanbod van je betaalde zenderpakketten niet naar je zin is, dan kun je deze zenderpakketten uitzetten via je MijnKPN, de tv ontvanger zelf, of via de klantenservice. Je kunt ze dan op latere datum, als je wilt, weer opnieuw aanzetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Grovert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • April 13, 2020

Beste @Renalie , deze vraag is al vaker gesteld (en beantwoord), bijvoorbeeld hier.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Renalie,

Je kunt Fox Sports en Ziggo Sport zelf stopzetten via de TV ontvanger of via MijnKPN.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 13, 2020

KPN moet ook gewoon aan die zenders afdragen. Ze zijn namelijk niet gestopt met uitzenden; er is alleen geen live sport.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hoi Renalie, welkom op het forum. Het antwoord op je vraag is een korte, zoals de anderen ook al hebben gezegd: we doen niets. Als het huidige aanbod van je betaalde zenderpakketten niet naar je zin is, dan kun je deze zenderpakketten uitzetten via je MijnKPN, de tv ontvanger zelf, of via de klantenservice. Je kunt ze dan op latere datum, als je wilt, weer opnieuw aanzetten.