Skip to main content
Antwoord

retour en nu al 3x een bericht

• March 17, 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Ik heb een tv ontvanger teruggestuurd en jullie hebben dit bevestigd. Daarna heb ik al 2 keer de vraag gehad om het apparaat terug te sturen. Graag dit nu eens goed in jullie administratie verwerken, want hier wordt ik niet blij van.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Bedankt voor je melding, @Caoimhe! Ik vermoed dat jouw retourzending niet correct afgemeld is waardoor je nu nog (geautomatiseerde) herinneringen ontvangt. 

Als je mij kan voorzien van wat gegevens kan ik ervoor zorgen dat je geen meldingen meer krijgt. Dus zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer én de 3S code die je hebt ontvangen bij het retour sturen van je apparatuur? Die code kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 21, 2021

Bedankt voor je melding, @Caoimhe! Ik vermoed dat jouw retourzending niet correct afgemeld is waardoor je nu nog (geautomatiseerde) herinneringen ontvangt. 

Als je mij kan voorzien van wat gegevens kan ik ervoor zorgen dat je geen meldingen meer krijgt. Dus zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer én de 3S code die je hebt ontvangen bij het retour sturen van je apparatuur? Die code kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen.