Skip to main content

Op 17 december heb ik totaal 5 tv ontvangers en experiabox naar jullie teruggestuurd i.v.m. beëindiging abonnement,

nu krijg ik een herinnering met verzoek om dit te retourneren.

Kunnen jullie dit aub nakijken en afronden.

Gr,

Ellen

Hi @Elramide, bedankt voor jouw bericht. Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Zou je hiervoor allereerst jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Mocht je nog een verzendbewijs hebben, zou je dan het track & trace nummer bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ kunnen plaatsen? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb track en tracé ingevuld en ik hoop dat jullie het nu kunnen afhandelen.

wij zijn al bijna 2 maanden verhuisd en de nieuwe bewoner blijft post van jullie voor ons ontvangen 


Ik heb track en tracé ingevuld en ik hoop dat jullie het nu kunnen afhandelen.

wij zijn al bijna 2 maanden verhuisd en de nieuwe bewoner blijft post van jullie voor ons ontvangen 

Hallo @Elramide heb je je verhuisberichten wel goed geregeld omdat op je oude adres nog steeds post voor jou aan komt?

 


Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat het klantnummer op een ander adres geregistreerd stond dan het adres wat in jouw profiel staat. Is het adres in jouw profiel het oude, of het nieuwe adres? Mocht dit het nieuwe adres zijn, zou je dan in jouw profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ ook nog jouw oude postcode en huisnummer kunnen noteren? Dan ga ik verder voor je aan de slag!