Skip to main content

Goededag ik heb een doos ontvangen waar in mijn 2e tv ontvanger moet terug sturen. 

Na onze verhuizing in juni, heb ik die na het overgaan naar het nieuwe adres terug gebracht naar KPN Son - Ekkersrijt.  Moet ik nu nog iets doen?

Hoi @Hennie de Groot. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je de tv-ontvanger al eerder hebt ingeleverd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. :blush:


Hoi @Hennie de Groot. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je de tv-ontvanger al eerder hebt ingeleverd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. :blush:

@Hennie de Groot Ik zie dat je inmiddels al jouw gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. De brief/doos kan als niet verzonden beschouwd worden.