Skip to main content
Beantwoord

Retour tv ontvanger

• March 12, 2021
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Bastiaan71
Nieuwkomer

Ik heb een brief met retourdoos gekregen en het verzoek mijn tv ontvanger terug te sturen. Dit naar aanleiding van abonnement wijziging. Krijg ik een nieuwe ontvanger of is het een foutje?

Bas

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Bastiaan71 ,

Voorlopig niets terugsturen ! Kan heel goed een foutje zijn.

Je krijgt alleen een nieuwe TV-ontvanger als je jouw abonnement hebt uitgebreid met het 4K-pakket. Dan krijg je een moderne 4K-ontvanger in bruikleen. 

Wat eventueel ook nog zou kunnen is dat je op dit moment nog een oude Motorola-ontvanger hebt. Dat type ontvangers worden momenteel wel omgewisseld. Maar zelfs in dat geval krijg je daar een speciaal bericht over.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 12, 2021

Hallo @Bastiaan71 ,

Voorlopig niets terugsturen ! Kan heel goed een foutje zijn.

Je krijgt alleen een nieuwe TV-ontvanger als je jouw abonnement hebt uitgebreid met het 4K-pakket. Dan krijg je een moderne 4K-ontvanger in bruikleen. 

Wat eventueel ook nog zou kunnen is dat je op dit moment nog een oude Motorola-ontvanger hebt. Dat type ontvangers worden momenteel wel omgewisseld. Maar zelfs in dat geval krijg je daar een speciaal bericht over.  

Bastiaan71
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 12, 2021

Beste Noordzee,

Dank voor je reactie!

Ik wacht het nog even af dan. 👍