Skip to main content

Beste Kpn, 

Ik wil graag een retourdoos incl retour sticker! Om mijn extra tv ontvanger retour te sturen.

Is dit mogelijk! Ik heb inmiddels het abonnement aangepast!

 

Alvast Bedankt...

Hallo @Harryvg ,

Heb je niet toevallig nog ergens een eigen doos liggen? 

 

Je kunt de ontvanger die je niet meer gebruikt namelijk ook in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.


Doe er evt. een briefje in met jouw gegevens. 

Lukt dat versturen zo? 

Als het niet lukt, geeft dat dan ook hieronder nog even aan. 

 

Admin: Voor meer informatie over het retour sturen van oude apparatuur kan je terecht in dit topic.


Jawel hoor, maar ik dacht dat er een sticker/barcode op moest ivm gegevens over de tv ontvanger... of kunnen jullie dit zien aan het serie nr. ?

Zoals ik het begrijp, gewoon naar Alphen aan den Rijn sturen.. en dan komt alles goed!

Groetjes Harry van Gog 


Jawel hoor, maar ik dacht dat er een sticker/barcode op moest ivm gegevens over de tv ontvanger... of kunnen jullie dit zien aan het serie nr. ?

Dat zien ze achteraf pas dat serie nr. Maar je kunt het voor jezelf nog opschrijven @Harryvg, dan heb je die tijdelijk bij de hand. Want die extra TV ontvanger staat nog wel op jou abonnement. Als het dan overhoop toch nog misgaat kun je KPN de juiste S/N nummer (serienummer) doorgeven, en dan halen ze de juiste S/N nummer uit jou abonnement. 


Jawel hoor, maar ik dacht dat er een sticker/barcode op moest ivm gegevens over de tv ontvanger... of kunnen jullie dit zien aan het serie nr. ?

Zoals ik het begrijp, gewoon naar Alphen aan den Rijn sturen.. en dan komt alles goed!

Groetjes Harry van Gog 

Doe anders nog even een briefje in de doos met je naam, adres en klantnummer. 


Hoi @Harryvg. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat er al een antwoord is gegeven op jouw vraag. Normaal gesproken wordt er bij het verwijderen van een tv-ontvanger automatisch een retourdoos toegestuurd. Heb je inmiddels al een eigen doos gebruikt?


Hoi,

Ja ik heb zelf een retour doos gebruikt…

Maar toch bedankt voor je reactie!

Groetjes Harry 


Graag gedaan @Harryvg. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer