Skip to main content

Geachte,

Ik had op mijn kpn site 2 ontvangers staan ik heb er 1 in bezit dus heb ik er 1 van gemaakt nu ontvang ik een doos om iets te retourneren ik heb echter dat niet in mijn bezit.

RMA W 2101181721740016

Vroeger ruim 15 jr geleden had ik digitenne waarover ik een brief ontving dat dat niet meer terug hoefde, heeft wel lang op de site vermeld gestaan.

2 jaar geleden had ik storing kreeg toen een ontvanger met bongel welke ik keurig allemaal heb teruggestuurd.  

Wat wordt er nu van mij verwacht dat ik doe?

Hi @RonWe,

Als ik je abonnement bekijk en even terug ga in de tijd, zie ik dat er halverwege 2013 een 2e ontvanger aan je abonnement toe is gevoegd. Er zal er destijds dus ook 1 zijn verzonden maar ik begrijp nu dat je die ontvanger (al heel lang) niet gebruikt. Ik ga een melding naar onze logistieke afdeling sturen dat je de afgemelde apparatuur niet retour kunt sturen omdat je 'm niet in je bezit hebt, dat kunnen we hem daar handmatig als retour aanmelden :slight_smile:


Hallo, dat zal mijn overstap van digitenne naar motorola ontvanger zijn geweest de digitenne ontvanger waar ik een melding van kreeg dat ie niet meer terug hoefde.


Zou goed kunnen dat het hier mee te maken heeft :slight_smile: