Skip to main content
Beantwoord

retourdoos en daarbij abbonoment aanpassen

  • February 9, 2020
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik wil graag 1 ontvanger retour sturen omdat we deze niet meer nodig hebben. En dus ook ons abbonoment aanpassen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Eagle1309 ,

Je kunt via Mijn KPN aangeven dat je voortaan één ontvanger minder nodig hebt. Daarmee wordt je abonnement aangepast. 

KPN stuurt jou dan automatisch een (retour)doos voor het terugsturen van de ontvanger naar KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 9, 2020

Hallo @Eagle1309 ,

Je kunt via Mijn KPN aangeven dat je voortaan één ontvanger minder nodig hebt. Daarmee wordt je abonnement aangepast. 

KPN stuurt jou dan automatisch een (retour)doos voor het terugsturen van de ontvanger naar KPN.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 10, 2020

@Eagle1309

Is het aanpassen van het abonnement inmiddels gelukt via Mijn KPN? Je kunt het abonnement ook telefonisch aan laten passen door te bellen met 0800 - 0402. 


  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2020

Ja ,volgens mij wel.

Laat de doos maar komen 😉


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 10, 2020

Die doos komt er vanzelf een keertje aan. 

Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur terug te sturen. Je kunt de doos dan inleveren bij een Post-NL-punt. Bewaar het verzendbewijs wat je daar krijgt. 


En doe een briefje met je naam en adres in de doos. 

Dit is het (gratis) retouradres: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 12, 2020

Hoi @Eagle1309, welkom hier. 

Ik lees dat je een ontvanger werkloos thuis had liggen. Dan is het inderdaad goed om jouw abonnement aan te passen naar maar 1 ontvanger meer. Verder zie ik dat Noordzee er al op ingehaakt is. Daar heb ik verder niets aan toe te voegen. Het komt helemaal goed.Â