Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg van de kpn een retourkosten opgestuurd maar de monteur heeft bij de installatie van de nieuwe apparatuur de oude al mee retour genomen. Wat nu?

 

MVG

Ronnie

 

 

Goedemorgen en welkom op het forum @ronnie67. Als de monteur alles al heeft meegenomen valt er uiteraard weinig nog retour te sturen. Als jij jouw profiel invult en mij vervolgens een seintje wil geven? Dan geef ik hier in de administratie aan dat de apparatuur is meegenomen door de monteur en is het daarmee verder klaar. 


Goedemorgen en welkom op het forum @ronnie67. Als de monteur alles al heeft meegenomen valt er uiteraard weinig nog retour te sturen. Als jij jouw profiel invult en mij vervolgens een seintje wil geven? Dan geef ik hier in de administratie aan dat de apparatuur is meegenomen door de monteur en is het daarmee verder klaar. 

Hallo,

Ik krijg net weer een mail of ik de spullen binnen 7 dagen retour wil sturen maar ik heb de spullen aan de monteur retour mee gegeven.

 

Mvg

 

R.Schrievers


Weer een klacht hier over.  Wanneer gaat KPN zijn systemen op orde brengen?


Goedemorgen @ronnie67, ik heb hier nu nogmaals in de administratie aangegeven dat de monteur de apparatuur heeft meegenomen.