Skip to main content
Beantwoord

Retourenvelop ontvangen - onterecht?

• October 25, 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

een aantal dagen geleden heb ik mijn abonnement voor alles in 1 gewijzigd. de snelheid en het aantal TV ontvangers bleef gelijk(1). nu heb ik toch een retourenvelop gekregen voor een TV ontvanger. Voor de duidelijkheid: ik ben van 1, naar 1 ontvanger gegaan en heb geen extra ontvanger gekregen.

Komt dit goed zonder iets te doen? Of moet ik mijn oude ontvanger terugsturen om een nieuwe te krijgen o.i.d.?  

Beste antwoord door Marcia van KPN

De retourdoos is inderdaad ten onrechte verstuurd en jullie hoeven er dus niets mee te doen. Sorry!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 25, 2019

Hier hetzelfde. Ik denk dat het een standaardprocedure is. Beetje vreemd dat wel. Ik stuur in ieder geval niets terug.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste@Wtr82, welkom! Wat verwarrend! Volgens mij hoef je de ontvanger niet terug te sturen, maar ik zoek het nog wel even uit. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Excuses voor de verwarring! 

@Joep1965 jouw gegevens neem ik ook als voorbeeld mee.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2019

De retourdoos is inderdaad ten onrechte verstuurd en jullie hoeven er dus niets mee te doen. Sorry!

• Nieuwkomer
  • October 29, 2019

Hier ook doos ontvangen ik doe er ook niets mee! 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Helemaal goed, @Lingert. Excuses voor de verwarring!