Skip to main content

In april 1 TV kastje terug gestuurd omdat wij deze niet gebruikten.

Mijn nieuwe maandbedrag zou 5 euro minder per maand worden.

Na volledig afgesloten te zijn geweest, per abuis weer aangesloten. Echter maand bedrag blijft nog steeds het oude.

Na tientallen telefoontjes overĀ een TV kastje dat is teruggestuurd, klopt mijn factuur na vele maanden nog steeds niet.

Ā 

Na 20 minuten in de wacht te hebben gehangen omdat iemand iets voor mij nakijkt wordt ik gewoon verbroken. Je zou verwachten dat de mevrouw van de klantenservice dan even terugbelt? Nope

Ik kom bij Telfort vandaan maar zit sterk aan Ziggo te denken.

Hoe moeilijk kan het zijn???

Ā 

Wat kan ik nog doen om dit kloppend te krijgen?

Ā 

Goedemorgen @LB1970. Zonde en vervelend dat dit nog niet geregeld is en het contact met ons moeizaam verloopt.

Het aan,- en uitzetten van extra opties binnen je abonnement, kan via MijnKPN (via onze website of de MijnKPN app) en/ of onze klantenservice. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail en, in het geval van het afmelden van apparatuur, ontvang je ook informatie over hoe het retour sturen in zijn werk gaat. De wijziging is in 99% van de gevallen per direct verwerkt, dus dat zou je administratief verwerkt moeten zien staan op een volgende factuur.

Ik ben benieuwd hoe jij de TV ontvanger bij ons afgemeld hebt en of je hier een bevestiging van ontvangen hebt? Ik wil ook graag meekijken en daarom de vraag of jij je klantgegevens kunt invullen in jouw Forum profiel. Graag de volgende gegevens:

  • Volledige naam van de contractant
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Hoeveel TV ontvangers heb je nu nog in gebruik en wat is daar het serienummer van? (het serienummer is te vinden op de onderkant van de TV ontvanger)
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik aan zet ben.


Heb jij het "opnemen pakket"?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!