Skip to main content

Hallo!

 

Ik heb KPN opgezegd omdat ik per 1-10-2021 ge-emigreerd ben. Ik heb nog twee TV ontvangers uit 2016 thuis liggen en heb een e-mail gehad waarin gevraagd wordt of ik deze kan retourneren.

 

omdat mijn huis verhuurd wordt aan een ander en omdat ik zelf al verhuisd ben is 't nogal een onderneming om die apparaten uit 2016 te retourneren. Bovendien denk ik dat deze apparaten toch al outdated zijn. Kunnen jullie bevestigen of het mogelijk is om de apparaten niet te retourneren? 

 

Mvg,

 

TM

Hoi @TMLSGP, welkom! Deze apparaten zullen toch echt geretourneerd moeten worden. Alle apparatuur die je van ons in bruikleen kreeg (Experia Box, tv ontvangers) moet bij beëindigen van het abonnement teruggestuurd worden. Vijf jaar is voor tv ontvangers niet oud genoeg om ze zo af te schrijven. Retourneren kan gratis naar onderstaande antwoordnummer. Als de ontvangers nog in je huis zijn, kunnen de huidige huurders de ontvangers (in een doosje met onderstaand adres erop) zo afgeven bij het postkantoor. Meer is er niet voor nodig :slight_smile:

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn