Skip to main content
Beantwoord

Retourneren tv-ontvanger

  • May 31, 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Recent kpn televisie laten aansluiten. Hadden gerekend een tweede ontvanger nodig te hebben, maar is uiteindelijk toch niet nodig. Hoe kan ik deze retourneren? En wat voor invloed heeft dit verder op het abonnement? 

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Nick83

Recent kpn televisie laten aansluiten. Hadden gerekend een tweede ontvanger nodig te hebben, maar is uiteindelijk toch niet nodig. Hoe kan ik deze retourneren? En wat voor invloed heeft dit verder op het abonnement? 

Heeft u een Hussel abonnement? Lijkt me wel. Dan bespaart u 5 euro per maand indien u 1 ontvanger terug stuurt. U verliest daarmee wel gratis opnemen. Als u toch wilt kunnen opnemen, dan moet u € 4,99 betalen voor het opnemen pakket. Beslis zelf maar wat u doet 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 31, 2020

Recent kpn televisie laten aansluiten. Hadden gerekend een tweede ontvanger nodig te hebben, maar is uiteindelijk toch niet nodig. Hoe kan ik deze retourneren? En wat voor invloed heeft dit verder op het abonnement? 

Heeft u een Hussel abonnement? Lijkt me wel. Dan bespaart u 5 euro per maand indien u 1 ontvanger terug stuurt. U verliest daarmee wel gratis opnemen. Als u toch wilt kunnen opnemen, dan moet u € 4,99 betalen voor het opnemen pakket. Beslis zelf maar wat u doet 😉


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Eve line. Wat Nick83 schrijft klopt helemaal. Je kan in Mijn KPN aangeven dat je een ontvanger wilt verwijderen. Je ontvangt automatisch een retourdoos waarin je de tv-ontvanger retour kan sturen.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Eve line We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om één tv ontvanger af te melden en retour te sturen. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2020

Het is zeker duidelijk. Aangezien ik graag programma’s blijf opnemen, heeft het geen meerwaarde om een ontvanger terug te sturen. Zoals Nick83 al uitlegde moet ik dan alsnog die €5,- per maand gaan betalen. 
Bedankt voor jullie advies!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!