Skip to main content

Recent kpn televisie laten aansluiten. Hadden gerekend een tweede ontvanger nodig te hebben, maar is uiteindelijk toch niet nodig. Hoe kan ik deze retourneren? En wat voor invloed heeft dit verder op het abonnement? 

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Recent kpn televisie laten aansluiten. Hadden gerekend een tweede ontvanger nodig te hebben, maar is uiteindelijk toch niet nodig. Hoe kan ik deze retourneren? En wat voor invloed heeft dit verder op het abonnement? 

Heeft u een Hussel abonnement? Lijkt me wel. Dan bespaart u 5 euro per maand indien u 1 ontvanger terug stuurt. U verliest daarmee wel gratis opnemen. Als u toch wilt kunnen opnemen, dan moet u € 4,99 betalen voor het opnemen pakket. Beslis zelf maar wat u doet 😉


Hoi @Eve line. Wat Nick83 schrijft klopt helemaal. Je kan in Mijn KPN aangeven dat je een ontvanger wilt verwijderen. Je ontvangt automatisch een retourdoos waarin je de tv-ontvanger retour kan sturen.


@Eve line We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om één tv ontvanger af te melden en retour te sturen. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Het is zeker duidelijk. Aangezien ik graag programma’s blijf opnemen, heeft het geen meerwaarde om een ontvanger terug te sturen. Zoals Nick83 al uitlegde moet ik dan alsnog die €5,- per maand gaan betalen. 
Bedankt voor jullie advies!


Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer