Skip to main content

hoi 

welke stekkers moet ik erbij stoppen als ik de tv ontvanger moet terug retourneren? 

 

liefs

Hallo @aureliameijer ,

Ik zou alleen maar de TV-ontvanger terugsturen. Bij een nieuwe TV-ontvanger heb je bv ook weer de HDMI-kabel nodig. 

Maar als je helemaal stopt met jouw abonnement bij KPN, dan is het wel zo netjes om alles wat je van KPN hebt ontvangen bij jouw TV-ontvanger ook weer terug te sturen. Dus ook de stekkers en kabels. 

 


Hoi @aureliameijer, welkom! Noordzee heeft in principe gelijk. Kleine toevoeging, voor de volledigheid:

Als je alleen de tv ontvanger terugstuurt omdat je die opgezegd hebt, dan willen we graag de ontvanger terug én de stroomkabel die daarbij hoort en dan mag ook de afstandsbediening erbij in. De HDMI kabel en netwerkkabel mag je houden. Als je die niet meer nodig hebt, mag je het ook mee opsturen als je wilt.

Als je de ontvanger gaat inleveren op een servicepunt om een nieuwe ervoor terug te krijgen, dan moet je alleen de ontvanger én de stroomkabel inpakken. Afstandsbediening en overige kabels moet je dan houden.

 

Heb je het hele abonnement opgezegd, dan willen we, naast tv ontvanger+stroomkabel+afstandsbediening ook graag je Experia Box plus stroomkabel weer terug. Alle overige kabels mag je houden, of ook mee opsturen als je ze niet meer nodig hebt.