Skip to main content

Ik heb een retourpakket terug gestuurd  op 31-08 dit zou via track & trace op 01-09 bezorgt zijn bij KPN.

Ik krijg nu 08-10 een brief dat het retour pakket terug gezonden moet worden. Er staat echter in dat wanneer het retour gestuurd is je niets hoeft te doen maar vind het wel vreemd dat je meer dan een maand nadat het pakket afgeleverd nog een brief krijgt dat het pakket retour gestuurd moet worden.

gr Martijn

Ik heb een retourpakket terug gestuurd  op 31-08 dit zou via track & trace op 01-09 bezorgt zijn bij KPN.

Ik krijg nu 08-10 een brief dat het retour pakket terug gezonden moet worden. Er staat echter in dat wanneer het retour gestuurd is je niets hoeft te doen maar vind het wel vreemd dat je meer dan een maand nadat het pakket afgeleverd nog een brief krijgt dat het pakket retour gestuurd moet worden.

gr Martijn

Hallo @Moost , ik hoop dat je je verzendbewijs goed bewaard hebt en eventueel kunt tonen, dan is er dus niets aan de hand en is het het pakkie-an van KPN

 


Hi @Moost, welkom op het forum. 

Het kan inderdaad even duren totdat je een bericht krijgt over niet ontvangen apparatuur. 

Ik denk echter graag mee. Wat heb je precies teruggestuurd? En heb je je verzendbewijs nog? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Heb mijn profiel aangepast.

Heb het direct online pakket terug gestuurd, dat had ik ontvangen omdat het niet mogelijk was om bij ons internet en telefonie te leveren dit is inmiddels opgelost.

Ik heb het verzend bewijs nog Barcode: 3SLFVZ247383826


Dankjewel. Ik ga ervoor zorgen dat dit hier goed wordt afgemeld.