Skip to main content
Via overstapservice van nieuwe provider is het ITV abonnement per 3 juni j.l. Beeïndigd . Ik heb echter tot op heden geen retourdoos ontvangen noch een eindafrekening .

Gaarne ontvang ik alsnog de retourdozen en een eindafrekening .
Welkom @Rialste! Ik heb de opzegging gecontroleerd en dat lijkt allemaal goed verlopen. Je betaalt de abonnementskosten vooraf, op 23-5 is de laatste maand in rekening gebracht. Je ontvangt de slotfactuur op 23-6, hierin wordt de periode van 3 juni t/m 23 juni weer teruggestort. Ik ga ervan uit dat dit in orde komt. Je zal deze factuur uiterlijk maandag over een week ontvangen. Als je daar nog vragen over hebt, laat het vooral weten.



Ik heb een retourdoos nagestuurd, die heb je waarschijnlijk dinsdag in huis 🙂
Joran,

Hartelijk dank voor de snelle reactie.



met vriendelijke groet,

Rialste
Hoi @Joran ,



Ik zou ook wel z'n doos willen.

Ik heb ook het een en ander terug te sturen.

twee Arris kastjes met toebehoren, afstandsbedieningen stroomadapters enz.

De oude aansluitkabels moeten die ook terug, of mag je die houden ?
Geen probleem, komt er aan!



De kabels mag je houden. De afstandsbediening hoeft niet per se terug maar dat mag uiteraard wel 🙂
Dankjewel @Joran fijn dat je dit gedaan hebt, net gezien dat het alweer onderweg is.



De kabels mag je houden. De afstandsbediening hoeft niet per se terug maar dat mag uiteraard wel :)



Gelukkig dan kan ik dat allemaal laten zitten.



(Een afstandsbediening ga ik houden als reserve denk ik, hoewel de andere twee mij ook nog nooit in de steek hebben gelaten.)

Dus die stuur ik ook alle twee terug.😉

Niets zo veranderlijk als ik de mens 😂



Beleef nog een fijn zondag Joran.

Reageer