Skip to main content

Ik heb nu een tijdje interactieve TV van KPN en het brengt mij een beetje terug naar mijn jeugd.

Ik moet elke keer op staan, naar de tv toe lopen en een paar cm van het de tv ontvanger afstaan wil dat ding een keer reageren. Batterijen elke keer vernieuwen lijkt mij ook geen oplossing.

Gelukkig heeft KPN daar ook een oplossing voor en idd een oplossing die je 40 jaar geleden had kunnen verwachten. Er mag niets in de buurt staan wat storing kan veroorzaken. Dus geen lichten, je mobiel ver uit de buurt houden en je tv ook nog het liefst uit. Valt me mee dat ik mijn oude vullingen nog mag houden.

 

Is het mogelijk de receiver met een app of zo iets te bedienen?

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!


2e receiver met afstandsbediening heeft ook niet geholpen. Probleem is wel te verhelpen. Ik moet mijn stereo installatie uit de kast halen en wegbergen net zoals mijn Apple-TV. De receiver zo ver als mogelijk bij de tv weg houden en zo min als mogelijk apparaten in de buurt hebben……. Dan werkt het wel redelijk.

 

Dit is echt de slechtse afstandsbediening die ik de afgelopen 30 jaar heb gehad.


Jammer om te lezen. Heb je het ook nog met een andere afstandbediening getest? Ik ben namelijk best bereid een nieuwe ab toe te sturen maar dan moet ik wel zeker weten dat het aan dat ene model ligt. 


@Andy P . Heb je misschien nog een tweede tuner (extra afstandbediening) . Zo zouden we kunnen testen of het met je huidige ab of tuner te maken heeft.

 

Dit ga ik nog wel proberen, ik heb er boven ook nog 1 staan. Ik laat dat nog even weten.

@Erwin_  Zelfde probleem. Deze werkt prima in de slaapkamer zonder andere apparaten behalve de tv. Maar dat lijkt mij geen oplossing.


Ai. Tja, dan ben ik bang dat er toch iets interfereert. En op die manier heeft een nieuwe ab opsturen ook weinig zin.

Ik vrees dat ik dan niet zoveel voor je kan betekenen. Ik hoop dat de tips en tricks die in dit topic zijn gegeven voor wat verbetering zorgen.Â