Skip to main content
Beantwoord

Retro afstandbediening

• October 25, 2019
  • 30 reacties
  • 420 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

• Auteur
  • Slimmerik
  • November 15, 2019

2e receiver met afstandsbediening heeft ook niet geholpen. Probleem is wel te verhelpen. Ik moet mijn stereo installatie uit de kast halen en wegbergen net zoals mijn Apple-TV. De receiver zo ver als mogelijk bij de tv weg houden en zo min als mogelijk apparaten in de buurt hebben……. Dan werkt het wel redelijk.

Dit is echt de slechtse afstandsbediening die ik de afgelopen 30 jaar heb gehad.

Erwin van KPN
Moderator

Jammer om te lezen. Heb je het ook nog met een andere afstandbediening getest? Ik ben namelijk best bereid een nieuwe ab toe te sturen maar dan moet ik wel zeker weten dat het aan dat ene model ligt. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • November 18, 2019

@Andy P . Heb je misschien nog een tweede tuner (extra afstandbediening) . Zo zouden we kunnen testen of het met je huidige ab of tuner te maken heeft.

Dit ga ik nog wel proberen, ik heb er boven ook nog 1 staan. Ik laat dat nog even weten.

@Erwin_  Zelfde probleem. Deze werkt prima in de slaapkamer zonder andere apparaten behalve de tv. Maar dat lijkt mij geen oplossing.

Erwin van KPN
Moderator

Ai. Tja, dan ben ik bang dat er toch iets interfereert. En op die manier heeft een nieuwe ab opsturen ook weinig zin.

Ik vrees dat ik dan niet zoveel voor je kan betekenen. Ik hoop dat de tips en tricks die in dit topic zijn gegeven voor wat verbetering zorgen.Â