Skip to main content

Volgens de website https://sport.infonu.nl/overige-sport/158959-ronde-van-polen-2020-live-op-tv-en-livestream.html is de ronde van Polen te zien via een livestream vor KPN klanten.

Livestream iTV

Klanten van KPN kunnen de etappes van deze Tour de Pologne bekijken via een livestream op de iTV-app. Deze livestream heeft ongeveer dezelfde voorwaarden voor de KPN-klanten als de Ziggo Go-app livestream heeft voor de Ziggo-klanten.

Is hier meer informatie over?

Alleen via de ITV app? Zou toch ook makkelijker zijn als het via de TV ontvangers kan. :wink:

@Giant2000 ik kan er ook niks verder over vinden bij KPN. :thinking:

 


Bedankt voor de informatie.

 


Ik vermoed dat men de stream van Eurosport 2 bedoelt. Deze is idd via de itv app te bekijken, maar natuurlijk ook via de tuner. Mits het in je pakket zit. 


 

Een volledig Off Topic tekst over wielrennen door mij. Verwijderd. 

 


Ik vermoed dat men de stream van Eurosport 2 bedoelt. Deze is idd via de itv app te bekijken, maar natuurlijk ook via de tuner. Mits het in je pakket zit. 

Dat denk ik haast ook, @Giant2000 maar Eurosport 2 komt per augustus bij “Zender van de maand”.


Overigens is de Zender van de Maand niet via de de app en website te bekijken, dus nou ga ik weer twijvelen:

Ziggo is sinds begin dit jaar gestopt met de Zender van de maand, maar zet wel zo nu en dan een zender open. Als dat in augustus Eurosport 2 zou zijn dan is deze wel online te bekijken.


Ik vermoed ook dat zij bedoelen dat je Eurosport 2 kunt kijken via de app. Alleen zender van de maand is niet te kijken in de app, dus dan zou je Pluspakket nodig hebben. Ik heb hier verder navraag over gedaan.


Ik vermoed ook dat zij bedoelen dat je Eurosport 2 kunt kijken via de app. Alleen zender van de maand is niet te kijken in de app, dus dan zou je Pluspakket nodig hebben. Ik heb hier verder navraag over gedaan.

Waarom zit “Zender van de maand” niet in de app @Erik_? Dat is toch jullie kanaal? Dit zou eigenlijk ook in de app moeten en op de site. Mensen gaan op vakantie, kijken onderweg TV. 😉


Er zijn geen aparte dingen rondom de Ronde van Polen van ons uit, dus ik verwacht dat er inderdaad bedoeld wordt dat je het via Eurosport 2 kunt kijken. Je hebt dan wel Pluspakket nodig.

Tevens is er een wijziging geweest in de zender van de maand, dat is deze maand Animal Planet. 

 

Ik vermoed ook dat zij bedoelen dat je Eurosport 2 kunt kijken via de app. Alleen zender van de maand is niet te kijken in de app, dus dan zou je Pluspakket nodig hebben. Ik heb hier verder navraag over gedaan.

Waarom zit “Zender van de maand” niet in de app @Erik_? Dat is toch jullie kanaal? Dit zou eigenlijk ook in de app moeten en op de site. Mensen gaan op vakantie, kijken onderweg TV. 😉

Heb ik ook nagevraagd, we willen dit wel aanpassen. Het is even de vraag alleen op welke termijn dit lukt.