Skip to main content

Ik heb een dvs 1200 en deze heeft altijd goed gewerkt tot op heden.

De draadloze verbinding is wel zichtbaar echter kan ik geen verbinding maken .Op de Verbindingsadapter brand een rood lampje en op de "schotels" branden ze gewoon constant groen.

TV werkt gewoon zoals het hoort .

Wie kan mij helpen

 

Gr rob 

Dag @Traag internet en tv Je hebt toch niet de SuperWiFi's aangesloten met draadloze verbindingsets?


Verbindingsadapter is met een kabel aangesloten op de "schotel" . in de andere lanverbinding op die schotel  is de tv kabel geplaatst.

De andere schotel die verbinding maakt met de "hoofdschotel" is niet bekabelt.

 


Het is een wonder dat het gewerkt heeft. Eigenlijk kan het helemaal niet. Het is of voor wifi of voor de tv stream. Maar waarom een draadloze verbindingset er tussen? Dat is toch helemaal niet nodig? 


De hoofdschotel neemt de wifi router over en daar is de tv op aangesloten,de 2 de schotel maakt weer verbinding met de hoofd schotel waardoor het wifi bereik is vergroot.

Ik heb weer verbinding en alles werkt weer, alles een reset gegeven.

Bedankt voor voor het meedenken!


De hoofdschotel neemt de wifi router over en daar is de tv op aangesloten,de 2 de schotel maakt weer verbinding met de hoofd schotel waardoor het wifi bereik is vergroot.

Heeft u de KPN Box 12? Dan heeft deze nu wellicht een update gehad waardoor dit nu niet meer nodig is. Beide schotels kunnen dan draadloos met de KPN Box koppelen. Dit is dan ook de verklaring dat u nog gewoon tv kon kijken terwijl de draadloze verbindingset op rood stond.


De hoofdschotel neemt de wifi router over en daar is de tv op aangesloten,de 2 de schotel maakt weer verbinding met de hoofd schotel waardoor het wifi bereik is vergroot.

Ik heb weer verbinding en alles werkt weer, alles een reset gegeven.

Bedankt voor voor het meedenken!

Hi @Traag internet en tv, welkom hier. 

Dit is inderdaad niet de ideale situatie, maar ik ben wel blij om te lezen dat alles weer goed werkt.