Skip to main content

Ik heb vandaag 3 nieuwe dvs650 ontvangers ontvangen. De ouden konden geen verbinding meer met elkaar maken. Ik heb de nieuwe set conform de voorschriften geinstalleerd. De tv's werken weer en ik heb weer goed beeld..( zonder haperingen of stilstaand beeld)

Maar het middelste lampje op de dvs bijĀ  de modem blijft rood knipperen.

Ā 

Wat is er aan de hand?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Rood knipperen betekend niks meer dan een slechte verbinding, gaat dan dus nog maar net, DVS blinkt niet uit in een betrouwbare verbinding, zeker niet bij jou.


Bedankt voor je reactie.

Ik heb me tot nu toe 3 jaar prima gered met de dvs.

Waarom deze problemen dan opeens?


Van harte welkom op ons forum @Peje65! Ik zie dat Doornekamp je al te hulp geschoten is, ik help ook graag een handje.

Een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset betekent inderdaad een slechte verbinding; namelijk dat de adapters geen goede verbinding hebben met elkaar. Ze zijn via het stroomnetwerk in je huis met elkaar verbonden, andere apparaten op het stroomnetwerk kunnen voor verstoring zorgen en dat kan vervolgens het rode lampje veroorzaken. Kijk eens goed na hoe de adapters precies aangesloten zijn: Het is belangrijk dat ze rechtstreeks in een stopcontact zitten (dus niet in een stekkerdoos of verlengsnoer). Het is ook goed om na te gaan of er onlangs nieuwe apparaten aangesloten zijn of anders aangesloten zijn dan voorheen.Ā 

Daarnaast hebben we tips om een storing met de Draadloze Verbindingsset op te lossen. Ik raad je aan om ze stapsgewijs door te lopen. We lezen graag hoe het daarna gaat! Laat het gerust weten als je vragen hebt.