Skip to main content

Sinds een week brand het servicelampje van mijn experiabox v10 rood

Diverse malen alles van het stroom gehaald, reset uitgevoerd maar blijft rood. Merk trouwens verder weinig met internet of tv geen problemen. 

Een rood lampje betekent vaak dat er een probleem is tussen het modem en de centrale.  Is de snelheid wellicht veranderd?


Merk verder geen verschil met anders. Wel pas glasvezelaansluiting maar die brand gewoon groen.


Toevallig je DSL en je WAN poort beide bezet op je modem?


Dls is leeg,wan brandt groen oranje, poort 1 brand ook groen oranje poort 3 1x groen en 1xniet


Je kunt op de herstel knop drukken kijken of het oranje service lampje verdwijnt


Blijft rood branden,ook geprobeerd via kpn site sercice tool,op afstand laten herstarten maar servicelampje blijft rood


Reset en Herstel tegelijk inhouden totdat Power Lampje rood wordt kan 10 tot 20 sec duren.
Als hij rood is loslaten.
Daarna start je modem opnieuw op en moet het Power Lampje Blauw worden.
Dan valt hij weer uit en start hij weer als normaal op.

Is dan nu het servicelampje groen?


Ik durf dat niet zo goed te doen want heb gelezen terug naar fabrieksinstellingen en alles kwijt. Ben een vrouw van 63 zonder verstand van zaken als internetverbinding ed. Denk dat ik hem maar rood laat branden zolang ik er nog geen hinder van ondervind.


U heeft hem al gereset. Het enige wat dit doet is opnieuw je KPN config ophalen vanaf de server en dit opnieuw in te stellen voor je modem. Neem aan dat na je reset je Netwerk naam en wachtwoord achterop het modem hetzelfde is gebleven.


Oké, dan ga ik dat morgenvroeg proberen,bedankt voor je reactie steeds. 


JAHAHA  eindelijk gelukt. Bedankt voor je hulp.


JAHAHA  eindelijk gelukt. Bedankt voor je hulp.


Yaay 😃 graag gedaan.