Skip to main content

Net TV van KPN. Sinds een paar dagen start de ontvanger niet op. En als het opstart krijg ik zuurstokroze beeld. Ik schakel de Marantz en TV bij mede afstandsbediening van KPN. Ik moet de elektra er dan af halen en dan werkt het weer. Dat is echter slecht bereikbaar dus zeer hinderlijk maar kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn. Ook de HDMI-CEC uitgezet. Werkte ook niet dus iemand een oplossing?

LG Oled 55C9

 

Ik heb helaas hetzelfde probleem na het verkrijgen van een nieuwe tv box bij verlenging abbonement 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Raymond 1982 . Welkom op het forum.

Kun je precies uitleggen wat er aan de hand is? En wat je al geprobeerd hebt ?

(hoe is bijvoorbeeld de TV+ box aangesloten?)


Ik heb de box via de internet kabel aan de modem aangesloten en de tv via de hdmi. Ongeveer twee keer per week start de tv met een roze beeld op. Zodra ik even de voeding uit de box heb gehaald en er weer in heb gestopt is het probleem tijdelijk verholpen. Deze problemen had ik niet met mijn oude box


Heb je ook meerdere HMDI ingangen op je tv?  Zou je desnoods een andere ingang kunnen proberen? Verder ben ik benieuwd of je de HDMI kabel die in het pakketje zat, hebt gebruik of misschien een eigen kabel?