Skip to main content
Vraag

Roze beeld op TV+

• 31 oktober 2023
  • 49 reacties
  • 933 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 4 november 2023

@PeterG Nee dat is een Samsung

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 4 november 2023

Het wordt steeds vreemder…

Dan die PS5 maar eens afkoppelen… dat is tot nu toe wel een common factor. Test het eens zonder de PS danwel met PS helemaal uit; niet in stopcontact dus.

Het komt vaak voor als je switcht van de HDMI voor PS5 naar de HDMI voor kpn.

En gebeurt het ook als de tv al op de HDMI van de kpn ontvanger staat bij aanzetten?

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 4 november 2023

Ga ik testen @PeterG icm hdmi cec uit:) keep you posted!

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 6 november 2023

@PeterG helaas heb de ps5 afgekoppeld en hdmi cec uitgezet. Doe hem zonet aan (dus gewoon vanuit hdmi1) en roze beeld 😩😩😩😩😩

PeterG
Superuser
  • 61194 reacties
  • 6 november 2023

Zeg dat wel. Blijft een raadsel. 😥

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN iTV
  • 579 reacties
  • 8 november 2023

Zou dan niet de HDMI poort "gewoon” defect zijn? #durftevragen

Want als ik het goed zeg geeft de ontvanger op een andere poort en op een andere tv gewoon correct beeld…

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 8 november 2023

@TijtheMan helaas op de andere poorten idem…… 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28430 reacties
  • 15 november 2023

@sspriensma, ik heb meegelezen. Als ik het goed begrijp is de HDMI 2 de enige ARC poort op jouw TV? Heb je de TV+ Box ook getest op die poort? En wil je ook eens testen of hij wel goed opstart als je de HEOS niet aangesloten hebt? 

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 19 november 2023

Ga ik doen @Erik_  laat het je weten!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2024

Ik heb ook roze beeld bel je er over zeggen ze je tv is te oud?? Hij is 2 jaar oud en ze komen niet met een oplossing ze zeggen installeer maar de oude kastjes weer en de nieuwe kastjes mag je houden of weggooien ze weten het zelf niet 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2024

Ik heb deze kastjes al ¾ jaar in de kast liggen en denk ga het nu weer even proberen maar nog steeds het zelfde ben er klaar mee

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 27 februari 2024

@Kickie 2107 mijn tv is spiksplinternieuw. Oude kastjes kon ik niet meer krijgen zei kpn. Heb inmiddels alles geprobeerd. Ben er weken mee bezig geweest. Alle poorten gebruikt, standalone zonder HEOS en ps5 maar blijft zo nu en dan terugkomen. @Erik van KPN jij misschien nog een nieuwe tip? Heb het in hoofdzaak als ik de vorige keer tv uitzet op bv hdmi 3 en hem dan weer aan doe op de kpn hdmi

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2024

Nee ik heb ook alles geprobeerd ik heb gelukkig wel de oude modems maar dit is een slechte zaak van kpn en niemand weet wat te doen ik wens je succes

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 27 februari 2024

Dankjewel!! Heb jij het continue?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2024

Ja

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 27 februari 2024

Ik heel af en toe, bijzonder (irritant)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14203 reacties
  • 28 februari 2024

Dit lijkt op een "Handshake" fout.
Probeer het eens om eerst de tv op te starten en als die helemaal opgestart is, dan de KPN TV-ontvanger @sspriensma 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Kickie 2107 schreef:

Ik heb ook roze beeld bel je er over zeggen ze je tv is te oud?? Hij is 2 jaar oud en ze komen niet met een oplossing ze zeggen installeer maar de oude kastjes weer en de nieuwe kastjes mag je houden of weggooien ze weten het zelf niet 

Wat rot dit :-(. Welk merk en type tv heb jij? En hoe heb je deze aangesloten? Gebruik je de HDMI-kabel die bij de ontvangers werd geleverd? En heb je verder nog iets aangesloten, zoals een soundbar, switch o.i.d.?

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 2 maart 2024

@Kickie 2107 zoals eerder ook bij een collega aangegeven ik gebruik inderdaad de originele HDMI’s, deze ook al vervangen en ook een andere tv ontvanger helpt niet. Via ARC verbonden met mijn spiksplinternieuwe LG OLED65C35LA. Daarnaast aangesloten een HEOS Bar en een PS5. Ook als ik deze niet aansluit krijg ik af en toe een roze beeld. Groet Simon

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 maart 2024

Marcia van KPN ik heb een Sharp tv van 2 a 3 jaar oud ik heb alle originele kabels gebruikt en heb het deze week wederom geprobeerd maar het beeld blijft roze ik zie wel dat er beeld is maar heel wazig roze en ik heb verschillende HDMI kabels geprobeerd ook in andere  uit/ingangen ik heb twee kastjes  

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 2 maart 2024

@Marcia van KPN zoals eerder ook bij een collega aangegeven ik gebruik inderdaad de originele HDMI’s, deze ook al vervangen en ook een andere tv ontvanger helpt niet. Via ARC verbonden met mijn spiksplinternieuwe LG OLED65C35LA. Daarnaast aangesloten een HEOS Bar en een PS5. Ook als ik deze niet aansluit krijg ik af en toe een roze beeld. Groet Simon

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 maart 2024

Ik wil gewoon dat het werkt stekkers erin en klaar,nu werken  mijn oude modems nog maar als dat straks niet meer kan wat dan 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Supervervelend! Ik ga dit nog eens intern doorgeven!

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 4 maart 2024

Hartelijke dank @Marcia van KPN