Skip to main content

rtl 4 code pakt niet 0210 

Ik wil graag goede tijden slechte tijden kijken via me telefoon maar ik kom er niet in want hij zit op kinderslot en de code die nu heb pakt die niet 0210

En ik weet ook niet hoe ik dat kan doen veder 


Hoi @Winny1996 ,

Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Gelukkig is het mogelijk om de kinderslot uit te schakelen. Als je via het menu naar ‘instellingen’ gaat en daar voor ‘kinderslot-instellingen’ kiest kan je het d.m.v. jouw pincode uitschakelen. Vergeet niet om op 'bewaar instellingen’ te klikken.


Welkom hier @Winny1996. Ik krijg net te horen dat het een storing is specifiek met het kinderslot n.a.v. een update in een achterliggend systeem. Mijn collega's zijn er druk mee bezig op het moment!

Hoi @Winny1996 ,

Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Gelukkig is het mogelijk om de kinderslot uit te schakelen. Als je via het menu naar ‘instellingen’ gaat en daar voor ‘kinderslot-instellingen’ kiest kan je het d.m.v. jouw pincode uitschakelen. Vergeet niet om op 'bewaar instellingen’ te klikken.

Goede tussenoplossing dit. :ok_hand_tone3:


@Winny1996 

Kun je inmiddels weer naar goede tijden slechte tijden kijken via jouw telefoon? 


De storing is inmiddels opgelost inderdaad. Dus als je de nieuwste versie van de app hebt, moet je weer normaal gebruik kunnen maken van kinderslot.