Skip to main content

Sinds een paar dagen staan rtl 5 en 7 op zwart.  Modem minimaal 10 minuten er af gehad. Opnieuw opstarten lost niets op. Is er bij Kpn iets bekend over een probleem met deze zenders?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Gisteren had ik deze zenders, je zegt al een paar dagen.

Heb je wel de overige zenders?

Heb je ze niet per ongeluk verborgen?

 

Bel gratis 0800-0402, misschien kunnen zij het op afstand voor je oplossen.

 

Of wacht op een moderater (KPN medewerker).

Vul in dat geval al je gegevens in je account van dit forum in. (alleen de moderater kan die gegevens zien).

I.v.m. drukte kan het een paar dagen duren. 


Dank voor je reactie. Overige zenders werken prima. Ik heb ze niet per abuis verborgen,  zou niet weten hoe dit moet. Maar ik had 0800 0402 al gebeld. Zij gaf aan dat ik het modem 10 minuten moest uitzetten en dan opnieuw proberen. Dan zouden de zenders er weer moeten zijn. Maar helaas...... 

Het is wel toevallig dat het gebeurd is de dag nadat s nachts kpn een update heeft uitgevoerd.....


Ps het betreft ADSL.


Ik heb precies hetzelfde, behalve rtl7 die toont gewoon beeld. Rtl5 is zwart.


Ik heb precies hetzelfde, behalve rtl7 die toont gewoon beeld. Rtl5 is zwart.

Ik heb de tv ontvanger opnieuw gestart en nu heb ik ook weer rtl5...


Ok. Dank voor je reactie. Ga ik dat ook proberen. 


Er waren bij sommige klanten in de afgelopen dagen meerdere problemen bij de RTL zenders. Het technisch team van KPN is hiervoor aangestuurd. Als het goed is, zijn de problemen nu verholpen. 

Herstart eventueel de TV-ontvanger en dan moet alles weer feilloos werken.  


Beste mensen, de zenders zijn weer terug. Ik heb de tv ontvanger van de stroom gehaald en weer opnieuw opgestart. Alles weer ok nu. Dank allemaal voor het meedenken. Groetjes