Skip to main content

Sinds 5 oktober kan ik geen RTL crime en RTL Lounge ontvangen.  Ik heb een Pluspakket.  Tv gaat op zwart bij deze zenders.

 

Hallo @Groot Ingrid, slaat de tv-ontvanger deze zenders ook over? Of krijg je wel een zenderinformatiebalk te zien en het zendernummer op de display? Als dat laatste het geval is adviseer ik een reset van de tv-ontvanger


@Groot Ingrid 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Beste,

Ik heb het pluspakket, maar kan de zender rtl lounge niet vinden. Voorheen was het op kanaal 73 als ik het goed heb. Is deze verwijderd? Op mijn vorige box kon ik die wel vinden/ontvangen.

Ik heb nu de KPN tv box DIW7022.

Het leek mij beter om hier mijn vraag te stellen ipv een nieuwe topic aan te maken.

 

 

 


Zit nog steeds op 73. @R.D.H 

Heb je wel andere zenders vh pluspakket? Bijvoorbeeld RTL Crime op 74. Of Eurosport 2 op 36.

Of andere zenders uit het pluspakket:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/pluspakket-kpn/ .

En heb je de zender(s) ook niet via online? Bijvoorbeeld de KPN ITV app in je telefoon. Of via http://tv.kpn.com ?


Hoi PeterG,

Ik heb de zenders ook niet online .

De kpn ontvanger is nieuw dus ik had nog niet gekeken naar alle zenders heb het net geprobeerd en ik kan ze niet ontvangen.

Vreemd omdat ik het pluspakket wel heb. Ten minste daar ga ik vanuit, omdat ik deze ook kan zien bij mijn pakketten en ik deze niet recent heb gewijzigd. Betaal ik hier dan voor zonder dat ik ze kan zien ?. Dat zou namelijk zonde zijn.

 


Hmm. Het staat inderdaad als geabonneerd. Dan zou je de zenders online en de ontvanger moeten hebben. 

Maar. Staat het ook op je maandelijkse factuur vermeld?

Snelst is morgen hier even over bellen. Hier gaat technisch iets niet goed. Want je zou ze gewoon moeten hebben online en ontvanger. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur


Dank voor uw antwoord PeterG

Ja, ik heb het gecheckt en het staat op mijn maandelijkse factuur. Dus blijkbaar betaal ik ervoor zonder dat ik het kan zien. Vreemd vind ik dat ik het tot vorige week nog kon ontvangen en na ontvangst van de nieuwe ontvanger niet meer.

 


Morgen even bellen. Nu komt het toch niet meer in orde. Morgen weer een dag.