Skip to main content

Ik wilde net RTL Lounge streamen, maar niks te vinden. Is de Plus functie inmiddels weer uit het streampakket gehaald of moet er weer een vinkje aan of uit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Ik wilde net RTL Lounge streamen, maar niks te vinden. Is de Plus functie inmiddels weer uit het streampakket gehaald of moet er weer een vinkje aan of uit?

RTL lounge zit in het Pluspakket, als het Pluspakket uit staat dan werkt RTL lounge niet. Je zou kunnen kijken in MijnKPN of het Pluspakket aan staat. 


Goedemiddag @MP69, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat Dennis hierboven al snel een reactie heeft gegeven. Klopt het dat je het Pluspakket niet aan had staan, of wel en mis je binnen dit Pluspakket deze zender? Want dan moet ik er nog even naar kijken denk ik! Oftewel, ik hoor graag of ik hier nog bij kan helpen :slight_smile:


Ik wilde net RTL Lounge streamen, maar niks te vinden. Is de Plus functie inmiddels weer uit het streampakket gehaald of moet er weer een vinkje aan of uit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Het pluspakket zit niet standaard in het pakket. Moet je extra voor betalen. Als je het hebt en je ziet het niet moet je even kijken bij zenders verbergen in instellingen en moet je zoals je schreef een vinkje misschien uitzetten. 

 


@MP69 ik heb helaas geen reactie meer gezien. Heb je het antwoord op jouw vraag hier gevonden? :slight_smile:


Excuus, probleem opgelost; dank voor de proactieve hulp.