Skip to main content
Vraag

RTL Television is niet meer in HD

  • September 29, 2019
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+11
De GP van Rusland is er nu op, maar de zender is niet meer HD. De overige Duitse zenders in het basispakket zijn wel netjes in HD. Denk dat er een storing is?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 29, 2019
Nu toch weer in HD. ...

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • September 30, 2019
Hey @ITVkijker, bedankt voor je melding. Super balen dat het eerste deel van de race niet in HD te zien was. Ik zal het laten onderzoeken. Bedankt voor je melding!