Bij het zappen naar rtl4 komt het beeld meteen, maar dan duurt het een paar seconden voordat ook het geluid erbij komt.
bij andere zenders is dit niet het geval.
Bij het zappen naar rtl4 komt het beeld meteen, maar dan duurt het een paar seconden voordat ook het geluid erbij komt.
bij andere zenders is dit niet het geval.
Goedenavond
Ik heb het zojuist even getest en bij mij komt het niet voor.. Kan je aangeven of dit probleem nog steeds speelt, en hoe lang je dit al merkt? En welk merk/type televisie heb je? Heb je, tot slot, je tv-ontvanger al eens voorzien van een reset?
Verder ben ik benieuwd naar je geluidsinstellingen. Kan je via menu eens kijken en een foto maken van jouw instellingen? Misschien kunnen we daar nog iets aan finetunen om het helemaal goed te krijgen.
Het probleem is er inderdaad nog steeds en alleen bij RTL4.
ik heb een Philips TV, ongeveer 10 jaar oud, type weet ik zo niet.
Heb trouwens mijn 2e ontvanger nu op deze tv gezet. En het probleem blijft gelijk
Hmm, dat is niet zoals ik hier het menu-scherm heb. Ik mis in het screenshot de keuze tussen hdmi en optisch.
Of heb je soms de Arris vip5202 ???
Ik heb
https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/6b63cc42-c235-4d1e-b6c1-f4353c315e98.png
Zelf heb ik bij de Digitenne in de slaapkamer dat het een paar seconden duurt. Maar daar mis je natuurlijk niet een héle uitzending van.
Hmm dus met beide ontvangers ervaar je dit probleem.. Had je op één van de ontvangers (of beide) nog de reset uitgevoerd die in mijn vorige bericht gelinkt is?
Ja, reset heeft geen oplossing geboden…
en ik heb de VIP1853
Deze Motorola tv ontvanger mag je zeker omruilen! Deze is zo oud, je hebt een nieuwe nodig! Laat je het even weten of het gelukt is?
Deze Motorola tv ontvanger mag je zeker omruilen! Deze is zo oud, je hebt een nieuwe nodig! Laat je het even weten of het gelukt is?
Ja, reset heeft geen oplossing geboden…
en ik heb de VIP1853
Door deze reactie
Scherp,
Ik check dit soort topics altijd op de term Motorola (met ctrl F) maar, ja… alleen het typenummer werd genoemd. Overheen gelezen. Of dat zinnetje moet later aan die reactie zijn toegevoegd. Dan heb ik ‘t daardoor gemist.
Ik heb de omruilactie in gang gezet. Later deze week kan ik zien of het het probleem oplost
Fijn we horen het graag
Nee, nog niet. Morgen is de omruilactie. Ik zal daarna terugkoppelen
Ik heb zojuist de ontvangers omgeruild en het probleem is opgelost!
bedankt allen
Dat is goed nieuws
Bedankt voor het melden.
Fijn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.