Skip to main content

Beste KPN ,

 

Zou u mij uit de doeken kunnen doen hoe ik via mijn PC ( microsoft Edge ) via de KPN - tv gids

 

naar een regionale zender (RTV Maastricht) kan kijken ? Waar moet ik dan op klikken ?

 

Groet J. Koch

Maastricht

@Garlickoch , Beste KPN moet eigenlijk zijn: Beste forumleden 😉.

Dit is nl. een forum van, voor en door KPN gebruikers / klanten. Ik neem aan dat een forumlid uit Limburg, mogelijk Maastricht, uw vraag kan beantwoorden.   


Via de PC zal dat alleen via RTV Maastricht - Live tv  lukken. RTV Maastricht is geen regiozender maar een plaatselijke zender. U kunt in uw geval dus wel  L1 TV, Omroep Brabant en Omroep Gelderland en waarschijnlijk nog een regiozender via de KPN ITV gids PC kijken.

 


Bedankt voor het bericht HansaanZet , Tjaaa , als ik het doe via deze link   RTV Maastricht - Nieuws en Actualiteiten  dan blijft het ,, rondje ,, draaien maar het nieuws programma start niet op ! ( meerdere browsers geprobeerd ) Daarom dacht ik dat het ook kon via de kpn tv-gids. ( RTV Maastricht kan wel via de TV - KPN TV gids bekeken worden.)

 

Groet , John


@Garlickoch . Zelfs hier in de kop van Noord-Holland is TV-Maastricht op de PC luid en duidelijk te horen en te zien 😉

Zowel met Edge als in Chrome. 

 


https://rtvmaastricht.nl/televisie/live werkt hier ook goed. G. Chrome momenteel. W10 pc.