Skip to main content
Beantwoord

RTV Maastricht kijken via mijn PC (Edge) via KPN - TV-Gids

• November 16, 2022
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Beste KPN ,

Zou u mij uit de doeken kunnen doen hoe ik via mijn PC ( microsoft Edge ) via de KPN - tv gids

naar een regionale zender (RTV Maastricht) kan kijken ? Waar moet ik dan op klikken ?

Groet J. Koch

Maastricht

Beste antwoord door HansaanZet

Via de PC zal dat alleen via RTV Maastricht - Live tv  lukken. RTV Maastricht is geen regiozender maar een plaatselijke zender. U kunt in uw geval dus wel  L1 TV, Omroep Brabant en Omroep Gelderland en waarschijnlijk nog een regiozender via de KPN ITV gids PC kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 16, 2022

@Garlickoch , Beste KPN moet eigenlijk zijn: Beste forumleden 😉.

Dit is nl. een forum van, voor en door KPN gebruikers / klanten. Ik neem aan dat een forumlid uit Limburg, mogelijk Maastricht, uw vraag kan beantwoorden.   

• Antwoord
  • November 16, 2022

Via de PC zal dat alleen via RTV Maastricht - Live tv  lukken. RTV Maastricht is geen regiozender maar een plaatselijke zender. U kunt in uw geval dus wel  L1 TV, Omroep Brabant en Omroep Gelderland en waarschijnlijk nog een regiozender via de KPN ITV gids PC kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2022

Bedankt voor het bericht HansaanZet , Tjaaa , als ik het doe via deze link   RTV Maastricht - Nieuws en Actualiteiten  dan blijft het ,, rondje ,, draaien maar het nieuws programma start niet op ! ( meerdere browsers geprobeerd ) Daarom dacht ik dat het ook kon via de kpn tv-gids. ( RTV Maastricht kan wel via de TV - KPN TV gids bekeken worden.)

Groet , John

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 16, 2022

@Garlickoch . Zelfs hier in de kop van Noord-Holland is TV-Maastricht op de PC luid en duidelijk te horen en te zien 😉

Zowel met Edge als in Chrome. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 16, 2022

https://rtvmaastricht.nl/televisie/live werkt hier ook goed. G. Chrome momenteel. W10 pc.