Skip to main content
Beantwoord

rtv zoo tv

• October 12, 2020
  • 16 reacties
  • 194 keer bekeken

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Kanaal  van rtv zoo tv zie niet meer  op 1396 geen  beeld  meer 

Beste antwoord door obelisk

VOOR HET GEVAL JE HET GEMIST HEBT! RTV Zwolle is de licentie kwijt geraakt en deze is nu in bezit van Focus. Welliswaar staat in de gids nog een foute naamsvermelding, maar dat Focus de lokale zender is klopt wel.

Kennelijk is dat deze week overgezet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 20, 2020

Hoi J.SCHEFFER, een hele goeie vraag heb je daar!

RTV Zoo TV is een regionale zender die alleen in de eigen en aangrenzende regio’s te zien zijn. Hier: zenderoverzicht op onze website kun je terugvinden welke regionale zenders allemaal beschikbaar zijn op je adres.

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 20, 2020

RTV ZOO TV  DEZE ZENDER  IS TIJDELIJK  NIET BESCHIKBAAR 

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 20, 2020

Als de zender in binnen je woonregio valt, zet dan de ontvanger eens terug naar de fabrieksinstellingen zoals hier: reset ontvanger staat uitgelegd.

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 20, 2020

ROBIN DAT HEBT IK  NET KEERTJE  GEDAAN  DE  MODEM  KPN BOX 12 DIE HEBT  10 MINUTEN  UIT GEZET  MAAR  HET BLIJFT GEWOON  ZENDER  RTV  ZOO TV STAAN 

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 20, 2020

Opmerkelijk dat je de melding blijft houden! Even voor de zekerheid, je hebt dus naast de reset van het modem ook de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen gezet? Check ook nog op je tweede tv ontvanger of de zender daar wel werkt. 

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 24, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 24, 2020

Dit is de lokale omroep van de gemeente Zwolle. Als jou woonplaats in die gemeente valt krijg je de zender.

En ze heten al 3 jaar RTV ZwolleFM. Radio- en tv-kanaal ook via internet te krijgen.

TV-kan. https://www.rtvzwollefm.nl/tv/ .

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 24, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik HEBT  NU ANDER ZENDERS  HEET NU RTV FOCUS 

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 24, 2020

Dit is de lokale omroep van de gemeente Zwolle. Als jou woonplaats in die gemeente valt krijg je de zender.

En ze heten al 3 jaar RTV ZwolleFM. Radio- en tv-kanaal ook via internet te krijgen.

TV-kan. https://www.rtvzwollefm.nl/tv/ .

NEE WAND IK NU RTVFOCUS.NL

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 24, 2020

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 26, 2020

Op kanaal 1396 zou je RTV Zwolle, voorheen RTV Zoo TV, moeten kunnen ontvangen. Laat me nog even weten of je op beide tv ontvangers de zender niet ziet. En of het is gelukt om de ontvanger zo: Frisse start terug naar de fabrieksinstellingen te zetten.

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 26, 2020

DAT HEBT IK AL  GEDAAN  

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 26, 2020

Werkt kanaal 1396 op de andere ontvanger ook niet? En zou je zoals PeterG al noemde Caps Lock uit willen zetten ;)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 26, 2020

Jij woont in Hattem. Daar zul je RTV Zwolle (vh. Zoo TV) helemaal niet moeten krijgen. Sinds de overgang naar de nieuwe menustructuur, en dus ook platform, heb je die zender niet meer. Was ook fout in het oude systeem; de postcodefiltering werkte niet goed. Nu wel!

Hattum (Overijssel) valt helemaal niet onder de Gemeente Zwolle (in Gelderland).

Gebruik dus de internetstreams om deze zender te kunnen zien en horen!
https://www.rtvzwollefm.nl/

obelisk
Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 26, 2020

VOOR HET GEVAL JE HET GEMIST HEBT! RTV Zwolle is de licentie kwijt geraakt en deze is nu in bezit van Focus. Welliswaar staat in de gids nog een foute naamsvermelding, maar dat Focus de lokale zender is klopt wel.

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 27, 2020

Ai, dit heb ik inderdaad gemist :slight_frown: Super bedankt voor het delen!