Skip to main content

Kanaal  van rtv zoo tv zie niet meer  op 1396 geen  beeld  meer 

Hoi J.SCHEFFER, een hele goeie vraag heb je daar!

RTV Zoo TV is een regionale zender die alleen in de eigen en aangrenzende regio’s te zien zijn. Hier: zenderoverzicht op onze website kun je terugvinden welke regionale zenders allemaal beschikbaar zijn op je adres.


RTV ZOO TV  DEZE ZENDER  IS TIJDELIJK  NIET BESCHIKBAAR 


Als de zender in binnen je woonregio valt, zet dan de ontvanger eens terug naar de fabrieksinstellingen zoals hier: reset ontvanger staat uitgelegd.


ROBIN DAT HEBT IK  NET KEERTJE  GEDAAN  DE  MODEM  KPN BOX 12 DIE HEBT  10 MINUTEN  UIT GEZET  MAAR  HET BLIJFT GEWOON  ZENDER  RTV  ZOO TV STAAN 


Opmerkelijk dat je de melding blijft houden! Even voor de zekerheid, je hebt dus naast de reset van het modem ook de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen gezet? Check ook nog op je tweede tv ontvanger of de zender daar wel werkt. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!


Dit is de lokale omroep van de gemeente Zwolle. Als jou woonplaats in die gemeente valt krijg je de zender.

En ze heten al 3 jaar RTV ZwolleFM. Radio- en tv-kanaal ook via internet te krijgen.

TV-kan. https://www.rtvzwollefm.nl/tv/ .


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik HEBT  NU ANDER ZENDERS  HEET NU RTV FOCUS 


Dit is de lokale omroep van de gemeente Zwolle. Als jou woonplaats in die gemeente valt krijg je de zender.

En ze heten al 3 jaar RTV ZwolleFM. Radio- en tv-kanaal ook via internet te krijgen.

TV-kan. https://www.rtvzwollefm.nl/tv/ .

NEE WAND IK NU RTVFOCUS.NL


Zet je caps lock ff uit. Wordt irritant.

Door je postcode hier in te vullen zie je welke lokale en regionale zenders je krijgt.


Op kanaal 1396 zou je RTV Zwolle, voorheen RTV Zoo TV, moeten kunnen ontvangen. Laat me nog even weten of je op beide tv ontvangers de zender niet ziet. En of het is gelukt om de ontvanger zo: Frisse start terug naar de fabrieksinstellingen te zetten.


DAT HEBT IK AL  GEDAAN  


Werkt kanaal 1396 op de andere ontvanger ook niet? En zou je zoals PeterG al noemde Caps Lock uit willen zetten ;)


Jij woont in Hattem. Daar zul je RTV Zwolle (vh. Zoo TV) helemaal niet moeten krijgen. Sinds de overgang naar de nieuwe menustructuur, en dus ook platform, heb je die zender niet meer. Was ook fout in het oude systeem; de postcodefiltering werkte niet goed. Nu wel!

Hattum (Overijssel) valt helemaal niet onder de Gemeente Zwolle (in Gelderland).

Gebruik dus de internetstreams om deze zender te kunnen zien en horen!
https://www.rtvzwollefm.nl/


VOOR HET GEVAL JE HET GEMIST HEBT! RTV Zwolle is de licentie kwijt geraakt en deze is nu in bezit van Focus. Welliswaar staat in de gids nog een foute naamsvermelding, maar dat Focus de lokale zender is klopt wel.

Kennelijk is dat deze week overgezet.


VOOR HET GEVAL JE HET GEMIST HEBT! RTV Zwolle is de licentie kwijt geraakt en deze is nu in bezit van Focus. Welliswaar staat in de gids nog een foute naamsvermelding, maar dat Focus de lokale zender is klopt wel.

Kennelijk is dat deze week overgezet.

Ai, dit heb ik inderdaad gemist :slight_frown: Super bedankt voor het delen!


Reageer