Skip to main content

Mijn Salora 24LED6015TDW kon ik met de oude (vorige) afstandsbediening instellen met de code 655.  Nu ben ik overgestapt naar Hussel en heb nieuwe kastjes en afstandsbedieningen ontvangen waar ik overigens heel erg blij mee ben. Fantastisch beeld, prettige afstandsbedieningen.  Als het koppelen niet kan vind ik dat geen ramp. Maar mocht het toch nog kunnen, zou dat fijn zijn.  Ik heb alle codes die ik in de handleiding op de site van KPN vond al geprobeerd, ze werken niet.     Ook is het zo dat ik de nieuwste afstandsbediening hebt dus die met zwarte zij- en achterkant.  De meeste beschrijvingen die ik op het forum vond betroffen de vorige afstandsbediening.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?

 

In deze PDF staan voor de nieuwe ab de handelingen en codes voor Salora.

Salora is wel een beetje drama voor universele ab’s.

Je kunt ook je oude kpn afst.bed. blijven gebruiken.


Bedankt Peter. Ik ga het nog een keer bekijken.  Edit: dit heb ik allemaal al gedaan. Werkt niet. 

De oude afstandsbediening heb ik teruggestuurd. Dacht dat dat moest.   Maar voordat ik die verzond heb ik het nog wel geprobeerd met de oude ab, herinner ik me nu. Die werkte ook niet meer. Misschien omdat het andere tv ontvangers zijn. Desalniettemin ben ik daar nog steeds blij mee. Dan maar twee ab’s.


Hi @JVA01, jammer dat je zelfs met de uitleg van @PeterG geen stap verder komt.

Wel erg fijn dat je ondanks dat het koppelen echt niet lijkt te lukken, nog steeds zo blij bent met je nieuwe ontvangers en de afstandsbediening :blush:


@JVA01 

 

Zie ook https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-koppelen-salora-490339#post922316

Probeer  ook eens code 637?


Hé. @Tycha  is me nèt 12 minuten voor:relaxed: . Vond hetzelfde topic….


Oeh, ik ben nu heel hard aan het duimen dat het met code 637 wel lukt! 


Oeh, ik ben nu heel hard aan het duimen dat het met code 637 wel lukt! 

Heeft het duimen geholpen en is het toch nog gelukt met deze code? :smiley:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Hierbij sluit ik het topic:slight_smile:


Het werkt op de mijne wel! Bedankt! 


Ah helemaal super! Dank voor je reactie, dan weten we nu dat deze code een goede vondst is :smiley: