Skip to main content

Hallo, geen van de codes, ik heb de hele lijst uit de opties geprobeerd, lijkt te werken om mijn afstandbediening type c3 te koppelen aan Salora 40LTC2100.

Ook niet vis de snelcode optie code 20 door menu vast te houden etc.

 

Iemand nog een suggestie hoe dit op te lossen??

 

Hallo Andre,

 

Met een AB type d3 werkt zeer waarschijnlijk code 9181 voor die TV, met een c3 krijg je het niet werkend.

Misschien lukt het om via de klantenservice een nieuwe AB te krijgen, anders even wachten tot een moderator hier reageert, vul dan alvast je profiel in als je dat nog niet gedaan hebt, dan weten ze waar hij naartoe moet.


Dank voor de tip 


Hi Andre, wat lastig dat je de afstandsbediening niet gekoppeld krijgt. 

Vermoedelijk heb je het zo al geprobeerd, maar voor de zekerheid noem ik het toch even. Druk ongeveer 5 seconden op stop waarna het lampje rechts bovenin gaat knipperen. Vul hierna één van deze: 529 - 395 - 651 - 225 - 540 codes in waarna het lampje weer gaat knipperen. Werkt het niet, probeer dan de volgende code. Mochten ze allemaal niet werken, dan kun je via: Afstandsbediening gratis een nieuwe aanvragen :wink: Let er overigens wel op dat het koppelen met een ander type net even anders gaat. Via: koppelen kun je daar stap voor stap uitleg over terugvinden. 


Inmiddels nieuwe afstandsbediening binnen en met code op 9181 is het wel gelukt om te koppelen. 

Iedereen bedankt voor de tips! 


Super dat het goed is gekomen Andre! Mocht je in de toekomst weer eens tegen vragen aanlopen, je weet ons forum te vinden :wink:


Reageer