Skip to main content

Afgelopen week een Samsung 950Ts gekocht 8k op de toekomst gericht. Echter ik woon in een buitengebied met een Max van 34 MB.

als ik mijn nieuwe tv nu aansluit op mijn huidige Arris kastje met draadloze verbinding krijg ik dan überhaupt beeld? Moet ik een vaste kabelaansluiting maken ipv draadloos. 
Of kan de tv terug en is de enige optie glasvezel via een lokale partij aan te leggen a 1600 euro 😬?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beeld zul je vast wel krijgen als je elektrische installatie in orde is en er niet teveel storende apparatuur aan hebt hangen.


Dank voor je reactie . Had begrepen dat 34mb onvoldoende is voor 4K nou zijn daar nog maar 3 zenders van .Hoop in ieder geval dat UHD mogelijk is 😊


Er zullen nog vele jaren geen 8K uitzendingen zijn en ik verwacht zelfs dat 4K nog niet zo'n vaart zal lopen. Er verandert qua benodigde bandbreedte helemaal niets t.o.v. de huidige situatie. KPN zal ook geen 4K abonnement leveren op een aansluting met een maximale bandbreedte van 34Mbps.


Dus u krijgt HD signaal, en dat blijft gewoon zo. Ongeacht wat voor tv u aansluit.