Skip to main content

Goeiemiddag KPN,

We zijn inmiddels al weer een half jaar verder.

En ik vroeg me af wanneer de kpn+ box te bedienen is met de Samsung one remote. 

 

Vriendelijke groet,

Michael 

Hoi @Mikev3R en welkom hier op ons forum!

Daar is op dit moment helaas nog niks over bekend. Zodra dit wel mogelijk wordt, zal dit ongetwijfeld hier op het forum worden vermeld. Ik kan je op dit moment dus eigenlijk alleen maar aanraden om ons forum goed in de gaten te houden :) 


@JanZ_ Betekent dit dat hier dus wel aan wordt gewerkt door KPN? Ik zit met hetzelfde probleem sinds de overstap naar TV+ deze week en telefonisch kon ik door KPN niet verder worden geïnformeerd. Ik verneem graag alvast bedankt!! 


Dat vraag ik mij dus ook af. Ik wilde de oude box terug zodat ik mijn one remote kon gebruiken. Ook dat kan niet meer.

 

Hoop dat hiet snel een oplossing voor wordt gevonden 


@Mikev3R dat wilde ik ook, maar kon inderdaad niet. Telefonisch zei de klantenservice het probleem nooit eerder te hebben gehoord, maar dat kan niet als ik het forum zo lees. 

 

@JanZ_ heel benieuwd of er wel ontwikkelingen gaande zijn binnen KPN. 


Nee, er zijn veel mensen met een samsung. En heb dit ook al veel vaker gehoord. 


Hier ook een Samsung. Met de KPN ITV app kun je 'gewoon’ de Samsung afstandsbediening gebruiken. Al is die door het gebrek aan knoppen wel véél bewerkelijker dat de kpn afstandsbediening. Over de onhandige tuimel knoppen voor volume en zappen maar te zwijgen. Onmogelijk te bedienen terwijl de afstandsbediening naast je op de bank ligt.

OVERIGENS zit het probleem eigenlijk niet bij kpn. Ook mijn eigen Android-TV box is niet te bedienen via de HDMI CEC functie van Samsung.

Ik had al vrij snel een Samsung ab gekocht met cijfers en druktoetsen. Kan ie gewoon blijven liggen tijdens bediening. Arris stond achter scherm net buiten zicht.

Ook teletekst, hier in gebruik via de DVB-T2 ontvangst, is niet te doen met die One Remote. Heb de tv nu 4 jaar maar die O.R. blijft een teleurstelling.

Zoveel mensen, ...