Skip to main content

Ik ben nu 2.5 week nieuwe klant bij Kpn en ondervind alleen maar ellende!

Ik heb tot nu toe nog een oude samsung plasma tv dus geen moderne smart tv. In die 2.5 week heb ik al zeker 10x de melding gekregen: tv heeft geen internetverbinding, trek kabel modem uit en ververs de pagina... Vreemd want de gsm en tablet hebben uitstekende wifi verbinding!

Modem al gereset dmv paperclip, kpn kastje is al gereset etc maar dan werkt het soms na een aantal keren weer en na 1 of 2 dagen krijg ik weer dezelfde melding!

Iemand enig idee waar dit aan ligt??

Kpn klantenservice wordt ik ook niet vrolijker/wijzer van namelijk..

Welkom op het forum @Sharke! Gezien de andere apparaten het wel doen lijkt het me verstandig het in de instellingen van de tv te zoeken.

Welk type Samsung is het? Wil je daarnaast eens kijken of er een LAN poort op de tv zit, om een internetkabel in te doen. Zo ja, wil je eens proberen daar de internetkabel in te doen die nu naar de tv-ontvanger gaat? Kijk of dan de verbinding nog steeds weg blijft vallen. 

Verder is het ook mogelijk de tv zelf te resetten en updaten. Heb je dit al gedaan?


Is verholpen door kpn vandaag.. (hoop ik)


@Sharke goed dat het wordt opgelost. Zou je nog willen laten weten hoe het is opgelost? Dan kan ik dat als antwoord markeren.


Is het smart (apps) gedeelte van die tv niet sowieso verouderd? De laatste Samsung plasmaschermen rolden november 2014 van de band. 

Ook z'n wifi zal niet meer aan de nieuwste verbinding normen zoals wifi 5 voldoen. 

Ook verbruikt een plasma televisie ruim twee keer zoveel stroom als een moderne LCD of Oled televisie.


Welkom op het forum @Sharke! Gezien de andere apparaten het wel doen lijkt het me verstandig het in de instellingen van de tv te zoeken.

Welk type Samsung is het? Wil je daarnaast eens kijken of er een LAN poort op de tv zit, om een internetkabel in te doen. Zo ja, wil je eens proberen daar de internetkabel in te doen die nu naar de tv-ontvanger gaat? Kijk of dan de verbinding nog steeds weg blijft vallen. 

Verder is het ook mogelijk de tv zelf te resetten en updaten. Heb je dit al gedaan?

Kpn had hem moeten verbinden met kabel ipv wifi, dit was niet mogelijk in de combi modem en tv ontvanger. 1ste monteur heeft dus niet goed zijn werk verricht toen hij hier kwam aansluiten!

Â