Skip to main content

Hallo Op de pas aangeschafte samsung galaxy tab 1 10.1 64 GB heeft het even wel gewerkt. Mogelijk  na een nieuwe update; edoch het wekrt niet mn. de opgenomen programma’s leidt tot problemen met de mededeling probeer het later nog eens. Verwijderen van de app en opnieuw opstarten van de tab vermogen niet helpen!! M.a.w. KPN: en samsung: doe er wat aan.

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo Op de pas aangeschafte samsung galaxy tab 1 10.1 64 GB heeft het even wel gewerkt. Mogelijk  na een nieuwe update; edoch het wekrt niet mn. de opgenomen programma’s leidt tot problemen met de mededeling probeer het later nog eens. Verwijderen van de app en opnieuw opstarten van de tab vermogen niet helpen!! M.a.w. KPN: en samsung: doe er wat aan.

Een Samsung Galaxy TAB 1? ... of bedoel je wellicht de Galaxy TAB A?


inderdaad een Tab A


Hmmm, je bent niet de eerste die een probleem meldt met de iTV app op een Galaxy TAB A.

Zie bijvoorbeeld dit topic.

Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren die hier achteraan zal gaan.


Goedemorgen@rambofoppe, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je bent inderdaad niet de eerste die hiermee komt, en inmiddels hebben we dit opgepakt en doorgezet naar onze technische mensen die gaan over de iTV app. Het zou aan de update kunnen liggen, maar dit moet onderzocht worden. In het andere topic waar naar gelinkt wordt is het inmiddels opgelost. Zou je eens willen kijken (evt. met het opnieuw installeren van de app) of dit bij jou ook het geval is?

En zou je anders kunnen aangeven welke Android versie er geïnstalleerd is?


Hallo, Aangezien het een nieuwe tab betreft heb ik de fabrieksinstellingen van het apparaat hersteld de app geïnstalleerd edoch probleem blijft.


Hoi @rambofoppe . Kun jij jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Wat gebeurt er trouwens als jij via de browser (bij voorkeur chrome) de itv pagina gaat bekijken?

 

https://www.interactievetv.nl/


Beste Erwin, bovenstaande geprobeerd edoch geen verandering in het geheel loopt weer vast met de mededeling doenload de app etc

 


Overigens zowel op de app als op de site interactievetv werkl het tv kijken wel, de tv gids en de opnames zijn wel zichtbaar doch na het aanklikken van willekeurig welk opgenomen programma loopt de zaak vast op het scherm met sorry


Vreemd hoor. Ik probeer je lijn door te meten maar je hebt je profiel nog niet ingevuld. Kun je dat voor mij doen?(en mij een seintje geven?) :-)


Ik wil best alles invullen doch op mijn android telefoon werkt eea prima, deze maakt van de zelfde lijnen gebruik en heeft dezelfde versie van andoid!

 


Hallo, De app doet het zonder problemen. Mogelijkerwijze is de lijn gisteravond doorgemeten. Het tv modem is die avond twee keer vastgelopen. In ieder geval is het opgelost waarvoor dank!:blush:


Dat is een merkwaardig toeval. Hou het even in de gaten, @rambofoppe . Ik ben blij dat het nu werkt maar laat mij weten als de problemen weer beginnen. 


Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!