Skip to main content

Ik heb sinds kort een Samsung 7 series. Toen ik deze een maand geleden aansloot herkende hij het KPN kastje (HMB2260). Nu een maand later zapt de afstandbediening van Samsung niet meer naar een ander kanaal. Dus de tv gereset en het KPN kastje. Nu herkent mijn tv het kastje niet meer. Hebben jullie tips?

Hoi @Mama van dex, welkom op het forum!
Op de zenders te wisselen van onze ontvanger kun je het beste onze afstandsbediening gebruiken. Begrijp ik het goed dat dit gewerkt heeft met jouw samsung afstandsbediening?
Daar heb ik zo snel niet een verklaring en dus helaas ook geen oplossing voor.


Ik was dus online aan het zoeken naar een oplossing voor hetzelfde probleem.
Ik heb sinds een maand een samsung QE50Q80T. Met de ab van samsung kon ik een week of twee de HMB2260 bedienen, kanalen en gids e.d. 
Ineens is dat gestopt. hij herkent zelfs het kastje nu ook niet meer, terwijl dat eerder wel het geval was.
Uiteraard ben ik ook wel benieuwd of het probleem bij de tv of bij de ontvanger ligt.


Ik was dus online aan het zoeken naar een oplossing voor hetzelfde probleem.
Ik heb sinds een maand een samsung QE50Q80T. Met de ab van samsung kon ik een week of twee de HMB2260 bedienen, kanalen en gids e.d. 
Ineens is dat gestopt. hij herkent zelfs het kastje nu ook niet meer, terwijl dat eerder wel het geval was.
Uiteraard ben ik ook wel benieuwd of het probleem bij de tv of bij de ontvanger ligt.


zie even dit topic wat ik bij mijn Sony tv heb gedaan om het werkend te krijgen

kijk even onderaan het topic

na een firmware update werkte het niet meer stekker uit de tv en er weer in werkte het weer (bij Sony)

anders eens Arris vip 2952 proberen als je dit kunt in vullen bij Samsung


Goeie morgen,

Ik heb het euvel gevonden. In mijn geval althans.
De afstandsbediening van de TV moest worden gereset. batterijen eruit, minimaal 20 seconden op de powerbutton van de AB drukken en daarna de batterijen er weer in. Eventueel weer opnieuw pairen, maar dat was in mijn geval niet nodig. :-)

(Met dank aan Dick Koster uit de samsung community.)