Skip to main content

Ik vind het een schande dat je gelokt word met een Samsung TV , en dat je deze na een week aansluiting krijgt. Nu was ik echt toe aan nieuwe tv en dacht superactie, tot ik vanmorgen mail kreeg dat de levering van de TV met 3 weken vertraagd is. Ik ben echt boos en voel me bedonderd, want kan nu zelf alsnog een tv gaan kopen. Ik vind dit een enorme misleiding en ben woest, want het was voor mij een super aanbieding, dacht goed abonnement, leuke tv binnen een week geleverd. Mijn huidige tv trekt steeds verder de kleuren weg, dacht nou mooi hoef ik er geen een te kopen in de winkel!!!! Ipv rond kerst je nieuwe tv krijgen van KPN, moet ik nu 3 weken wachten en moet ik wel haast een tv gaan kopen. Ik wil eingelijk gewoon dat KPN zich aan de afspraak houd. Want vind dit triest, dus KPN lever mij de TV gewoon in het beloofde tijdperk van nu nog 3 dagen. Anders ga ik toch proberen op een andere manier mijn recht te halen. Ben hier zeer ontstemd over. Ik vind dat KPN gewoon de TV moet leveren, in de beloofde termijn. En niet met smoesjes komen van druk, succes actie( dit had u kunnen verwachten) dus ik eis dat u uw afspraak na komt.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Je kon dit mijlen ver van tevoren aan zien komen dat die tv pas na nieuwjaar geleverd zou worden...


Gaan we nu ook al klagen als we iets krijgen en het niet op tijd wordt geleverd? :rolling_eyes:


Kolder, dit is niet waar ze moeten zich gewoon aan de afspraak houden. En je kunt dit nu bij de klant neerleggen dat die het had moeten zien aankomen? Nee je verwacht van een groot bedrijf als KPN voorbereid is op een actie als deze, en dat is niet gebeurt. Ik voel me genaaid, dacht leuke actie, heb een nieuwe tv nodig dus ik ga er voor. Nu 3 weken wachten accepteer ik niet. Vind het echt misleiding.  Ik wil dat KPN zijn belofte na komt en wel binnen de termijn. Waarom zou ik door de manier van handelen waarschijnlijk alsnog een nieuwe tv zelf moet gaan kopen? Ik eis gewoon de TV op in de beloofde termijn. Ik zal anders contact gaan zoeken met Kassa en Radar, en de consumentenbond. Vind dit gewoon schandalig!!!!


Tja ik snap al die heisa niet, het is dan ook maar een eenvoudige 32" iniminie tv. t.w. €349,- ,... Ik kan daar niet meer op kijken haha. Doet me denken aan de breedbeeld tv's van vroeger :joy:

Al die acties zijn leuk waarbij je iets 'krijgt' Beter is vind ik, om gewoon voor een financiële compensatie te kiezen bij een eventueel aanbod. Dan weet je zeker dat je dat ook optijd krijgt. 


Gaan we nu ook al klagen als we iets krijgen en het niet op tijd wordt geleverd? :rolling_eyes:

Als je niet op tijd betaald of wat dan ook word er ook gezeurd, afspraak is afspraak klaar. En ben jij dan maar tevreden, maar heb je uitgelegd waarom ik mede ben overgestapt, en dan moeten ze niet met flauwekul verhalen aankomen. Belofte maakt schuld of niet???


Kolder, dit is niet waar ze moeten zich gewoon aan de afspraak houden. 

Onder elke belofte die KPN doet staat een linkje naar hun algemene voorwaarden :wink:


Tja ik snap al die heisa niet, het is dan ook maar een eenvoudige 32" iniminie tv. t.w. €349,- ,... Ik kan daar niet meer op kijken haha. Doet me denken aan de breedbeeld tv's van vroeger :joy:

Al die acties zijn leuk waarbij je iets 'krijgt' Beter is vind ik, om gewoon voor een financiële compensatie te kiezen bij een eventueel aanbod. 

Nou voor mij is dit prima hoor, Ik hoef niet zo een bak van 120 of 140 in huis, maar gaat om principe klaar. Gewoon woord nakomen KPN.


Tja ik snap al die heisa niet, het is dan ook maar een eenvoudige 32" iniminie tv. t.w. €349,- ,...

Er zal waarschijnlijk nog een hele stroom van klachten hier opt forum komen als die dingen bezorgd worden. Allemaal mensen die er dan pas achter komen dat het maar een heel eenvoudige tv is. Waar wellicht allerlei functies op ontbreken. 

 


Tja ik snap al die heisa niet, het is dan ook maar een eenvoudige 32" iniminie tv. t.w. €349,- ,...

Er zal waarschijnlijk nog een hele stroom van klachten hier opt forum komen als die dingen bezorgd worden. Allemaal mensen die er dan pas achter komen dat het maar een heel eenvoudige tv is. Waar wellicht allerlei functies op ontbreken. 

 

Voor u zijn allerlei snufjes misschien heel belangrijk maar voor veel mensen ook niet. Het gaat gewoon om het principe.


Ik vind het een schande dat je gelokt word met een Samsung TV , en dat je deze na een week aansluiting krijgt. 

Een week? Hier opt forum werd een paar dagen geleden nog door een KPN medewerker gezegd dat die tv's pas 14 dagen na het starten van het abonnement verzonden zouden worden. De bedenktijd moet eerst om zijn, anders gaan mensen hun abonnement annuleren als ze de tv in huis hebben.

Dan zit Postnl dus midden in de kerstkaartencrisis, denk je echt dat ze dan met van die grote tv dozen rond gaan rijden?:joy:


Ik vind het een schande dat je gelokt word met een Samsung TV , en dat je deze na een week aansluiting krijgt. 

Een week? Hier opt forum werd een paar dagen geleden nog door een KPN medewerker gezegd dat die tv's pas 14 dagen na het starten van het abonnement verzonden zouden worden. De bedenktijd moet eerst om zijn, anders gaan mensen hun abonnement annuleren als ze de tv in huis hebben.

Dan heb je het behoorlijk mis, er werd duidelijk vermeld dat de TV binnen 7 dagen na oplevering bezorgd zou worden. Maar vind dat jij als wel erg in het negatieve trekt, net of je een abonnement afsluit en je dan je cadeau binnen hebt, de boel opzegt dat is toch belachelijk, en denk dat een bedrijf als KPN zich heus wel beschermd tegen dit soort zaken. Maar stopt u maar op mij te reageren, want u heeft al partij gekozen in deze kwestie, namelijk voor KPN. Fijn dat u het zo voor ze opneemt en niet de fouten van ze ziet.


Ik vind het een schande dat je gelokt word met een Samsung TV , en dat je deze na een week aansluiting krijgt. 

Een week? Hier opt forum werd een paar dagen geleden nog door een KPN medewerker gezegd dat die tv's pas 14 dagen na het starten van het abonnement verzonden zouden worden. De bedenktijd moet eerst om zijn, anders gaan mensen hun abonnement annuleren als ze de tv in huis hebben.

Dan zit Postnl dus midden in de kerstkaartencrisis, denk je echt dat ze dan met van die grote tv dozen rond gaan rijden?:joy:


postnl in kerstkaartcrisis laad me niet laggen

pakketpost en briefpost zijn aparte afdelingen

ik ben ook van mening als er iets gezegd word dat je het na moet komen

als iemand van kpn het belooft zeg er dan bij kijk even ook in de voorwaarden klaar

een tv van 32” is leuk hoor ik gebruik deze voor de synology vs360hd om de camera beelden om huis te bekijken tv zelf gekocht hoor

als trouwe vaste klant en nog nooit aan acties mee gedaan

 


Natuurlijk is het niet leuk als je snel de tv denkt te krijgen maar waarschijnlijk is de voorraad op. Kan gebeuren toch?


Hallo @EPA, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd, leuk dat je hebt mee gedaan aan de KPN Hussel Black Friday actie. 

Je bedoelt wellicht onderstaande mail die je van ons hebt ontvangen:

Door het grote succes van de actie, en de (kerst)pakketten drukte bij PostNL, is je order helaas vertraagd. In de mail houden we je op de hoogte. Zodra jouw pakket wordt meegegeven aan de koerier, ontvang je een track-and-tracecode. Nog heel even geduld! 


Goedemorgen EPA, ik heb geen reactie meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je vraag beantwoord is. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons hier weten. De KPN Community helpt graag :)


Ik heb helemaal geen mail gehad dat de levering vertraagd was. Ik ben er achter gekomen doordat ik zelf contact heb gezocht met KPN. 

 


Ik heb helemaal geen mail gehad dat de levering vertraagd was. Ik ben er achter gekomen doordat ik zelf contact heb gezocht met KPN. 

 

Dus dat.  Kat in de zak.


Ik wil ook wel een tv ik heb nooit aan acties mee kunnen doen ptt nu kpn al klant

Pff wat een  … beleid zeg dit 

Ik ieder jaar maar als trouwe vaste klant meer betalen

stop eens met die stomme acties

en maak het abonnement goedkoper

daar is de trouwe vaste klant blij mee

en niet van alles weg geven aan nieuwe klanten

beetje oneerlijk

Ps krijg weer een berichtje over dit onderwerp binnen

wat misselijk tijdens 2e kestdag

dat je al je hele leven klant bent en niet eens korting kan krijgen bij verlengen

Wel heel raar dat een vaste trouwe klant geen aanbiedingen kan krijgen

 


actie

Nieuwe klant helft van de maandelijkse kosten 6x

of gratis tv laat inkoop 100 euro zijn x 100000 stuks

voor nieuwe klanten(vorig jaar de playstation actie)

deze kosten worden doorberekend aan de vaste trouwe klant

Dit is als een voorbeeld genoemd

 

 


of gratis tv laat inkoop 100 euro zijn x 100000 stuks

Maak je geen zorgen hoor, zo'n actie levert misschien een paar duizend abonnees op dus de "schade" is bij lange na niet dat rekensommentje waar jij vanuit gaat. :wink:


Ik wil ook wel een tv ik heb nooit aan acties mee kunnen doen ptt nu kpn al klant

Pff wat een  … beleid zeg dit 

Ik ieder jaar maar als trouwe vaste klant meer betalen

stop eens met die stomme acties

en maak het abonnement goedkoper

daar is de trouwe vaste klant blij mee

en niet van alles weg geven aan nieuwe klanten

beetje oneerlijk

Ps krijg weer een berichtje over dit onderwerp binnen

wat misselijk tijdens 2e kestdag

dat je al je hele leven klant bent en niet eens korting kan krijgen bij verlengen

Wel heel raar dat een vaste trouwe klant geen aanbiedingen kan krijgen

 

hahahahah gefrustreerde boomer.


Wjb

Baal jij niet van die acties en dat het maar duurder word

hoe denk jij van de trouwe vaste klant korting dan

bij verlenging 1 jaar contract


of gratis tv laat inkoop 100 euro zijn x 100000 stuks

Maak je geen zorgen hoor, zo'n actie levert misschien een paar duizend abonnees op dus de "schade" is bij lange na niet dat rekensommentje waar jij vanuit gaat. :wink:

en die paar duizenden hoppen volgende black friday net zo vrolijk weer naar de volgende actie, dat snap jij ook wel natuurlijk :)


@duurtlang123

Ja dat is mijn punt ook

Kpn stop met deze acties

de vaste trouwe klant betaald wel

voor deze onzin


en die paar duizenden hoppen volgende black friday net zo vrolijk weer naar de volgende actie, dat snap jij ook wel natuurlijk :)

Nee, dat lukt ze niet want dan zijn ze net als jij en ik al een "bestaande klant" die niet in aanmerking komt voor een korting bij verlengen.