Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV levering vertraagd

  • December 20, 2019
  • 41 reacties
  • 994 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

41 reacties

peter-keetfm
Wijsgeer

wjb

hij bedoeld van en naar andere provider

dus ieder jaar hoppen


  • December 26, 2019

en die paar duizenden hoppen volgende black friday net zo vrolijk weer naar de volgende actie, dat snap jij ook wel natuurlijk :)

Nee, dat lukt ze niet want dan zijn ze net als jij en ik al een "bestaande klant" die niet in aanmerking komt voor een korting bij verlengen.

Dan toch eerst een jaartje naar een ander. De (S)hopper lijkt beter af te zijn dan de blijver(=Melkkoe). Elk jaar de laagst mogelijk jaarkosten er is iets voor te zeggen. Niet mijn hobby al de bijkomende administratieve rompslomp.

Ik zie meer in lange termijn beloning, niet dat half jaartje voor 50% het Hussel aanbod is toch te triest voor woorden op de langere termijn vergeleken met KPN Compleet. Geen dubbele data en belminuten meer, geen kosteloos tv pakket. Dan is een TV een leuke bijkomstigheid.

 

Waar oh waar is het sterke punt van Telfort de voordeeltjes komt dat mogelijk volgend jaar? Ik betwijfel het Telfort is sinds sinds juni/ juli 2019 al aardig opgewaardeerd naar de KPN prijzen. Het enige leuke is dat TV nu echt optioneel is.

 

Wat de actie betreft waar dit topic overgaat neem dan een andere transporteur. Zelfs Bol en Coolblue hadden deze week geen problemen gewoon de volgende binnen althans mijn pakketjes wel.


  • Deelnemer
  • December 27, 2019

Ik heb helemaal geen mail gehad dat de levering vertraagd was. Ik ben er achter gekomen doordat ik zelf contact heb gezocht met KPN. 

 

Dus dat.  Kat in de zak.

Nou een kat in de zak wil ik niet zeggen, kreeg ook netjes uitleg. Maar de communicatie in deze had voor mij wat beter gemogen. Ook hadden ze misschien gebruik kunnen maken van de ervaringen van vorig jaar en er beter op kunnen inspelen. Maar goed, ik wacht nu gewoon geduldig op de eerste week van januari, want dan zou ik m'n tv moeten krijgen. 


wjb
Wijsgeer
  • December 27, 2019

hij bedoeld van en naar andere provider

dus ieder jaar hoppen

Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die daadwerkelijk (bijna) elk jaar hoppen.


peter-keetfm
Wijsgeer

nou het kan wel helemaal anders zijn wjb

die mensen die nu voor die tv gaan

gaan volgend jaar naar een andere provider omdat die dan een gratis product krijgen

en het jaar daarop weer naar kpn voor de zwarte vrijdag korting

en daarom mogen de trouwe vaste klanten lekker meer betalen

abonnement word per jaar niet goedkoper maar een paar euro duurder

jaar op jaar op jaar waar ligt de grens

ik erger me dus aan deze acties


wjb
Wijsgeer
  • December 27, 2019

nou het kan wel helemaal anders zijn wjb

die mensen die nu voor die tv gaan

gaan volgend jaar naar een andere provider omdat die dan een gratis product krijgen

en het jaar daarop weer naar kpn voor de zwarte vrijdag korting

en daarom mogen de trouwe vaste klanten lekker meer betalen

Het percentage abonnees die echt jaarlijks aan het hoppen is zal mijns inziens heel laag zijn, zelfs zo laag dat ik mij daar absoluut niet druk over maak.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 27, 2019

Ik heb helemaal geen mail gehad dat de levering vertraagd was. Ik ben er achter gekomen doordat ik zelf contact heb gezocht met KPN. 

 

Dus dat.  Kat in de zak.

Nou een kat in de zak wil ik niet zeggen, kreeg ook netjes uitleg. Maar de communicatie in deze had voor mij wat beter gemogen. Ook hadden ze misschien gebruik kunnen maken van de ervaringen van vorig jaar en er beter op kunnen inspelen. Maar goed, ik wacht nu gewoon geduldig op de eerste week van januari, want dan zou ik m'n tv moeten krijgen. 

Hallo @RonSanJoy, welkom op het KPN forum. Ai, dat is balen zeg. Sorry dat we jou niet hebben geïnformeerd, dat had inderdaad wel gescheeld. Bedankt voor je begrip. Nog even geduld :)

@peter-keetfm ontopic hier graag. Je kunt een nieuw topic aanmaken om verder te discussiëren over acties voor nieuwe klanten. Dank!  


peter-keetfm
Wijsgeer

@Nadia 

ik geef gewoon antwoord op vragen

en een mededeling

verwijder die berichten maar als het niet gepast is


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 27, 2019

Zoals je ziet, neemt jouw mededeling een zijpad. Antwoorden op de vragen hier gesteld over het onderwerp is toegestaan. Anders wordt het afgesplitst en krijg je een nieuw topic. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 7, 2020

Dacht dat het nu wel tijd werd dat je iets hoort of de te leveren tv bij de actie behorend. Helaas nog niet gehoord tot op heden. Hoe lang gast dit nog duren????


  • Deelnemer
  • January 7, 2020

TV zou eerste week van januari bezorgd worden, maar reeds 28 december stond post.nl al aan de deur. Dus mooi voor het begin van het nieuwe jaar de TV al binnen! Fijn toestel overigens!


peter-keetfm
Wijsgeer

Moet je wel een goede bril hebben

Om wat te kunnen zien

Een gegeven paard mag je niet in de bek “mond" kijken

:laughing: Grapje


  • Auteur
  • Topper
  • January 7, 2020

Super mail gehad morgen word tv bezorgd!!keurig KPN.👍


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 8, 2020

Yes, dat zijn goede berichten @EPA en @RonSanJoy! Dank voor de terugkoppeling. Veel plezier met jullie nieuwe tv :popcorn:

@EPA, vandaag wordt je tv bezorgd, is de koerier al geweest? :) 


  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2020

Nee helaas was aangemeld bij Post.NL kreeg bericht dat hij niet vandaag maar morgen geleverd word 😁🤣


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 8, 2020

Oef, nog heeél even afwachten dus :sweat_smile:  Ik hoor het morgen van je! :)