Skip to main content

Sinds kort nieuwe ontvanger Arris VIP 5202 ontvangen, werkte in in eerste instantie goed. Sinds enkele dagen schakelt de TV (Samsung) zelf uit en weer aan, er kan dan ongeveer een halve minuut worden gekeken of geluisterd, voordat zich dit herhaald. Ontvanger heeft al ' frisse start' gemaakt, via het menu en op dit forum elders beschreven wijze en modem is opnieuw opgestart, probleem blijft.

Wie herkent dit en heeft een oplossing? 

Is het de tv of de ontvanger die dit doet?


@kevster De TV schakelt in en uit, ontvanger blijft aan. 


Wil je na het inschakelen de batterijen uit de kpn afstandsbediening halen? Als het probleem zich dan niet meer voordoet dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de afstandsbediening en zul je een nieuwe moeten vragen. 


@kevster  bedankt, ik ga kijken of dit werkt.

Is dit een bekende/meer voorkomende klacht? 


Niet bekend bij mij.


Wat een gek probleem, @DHU! Het komt mij niet bekend voor. Maar heeft de tip van @kevster nog geholpen?


@Denise van KPN  bij het opstarten 's morgens soms hetzelfde probleem.

Batterij dan uit de afstandsbediening halen, even wachten en terugplaatsen, heeft effect (TV blijft dan wel aan). Vandaag geen problemen, dus hopelijk blijft het nu weg.

Lijkt dus dat tip @kevster werkt, bedankt.

Als herugkomt, kan ik dan alsnog nieuwe ontvangen @Denise van KPN ?


Als het probleem terugkomt, kun je eerst nog de batterijen vervangen. Als ook dat niet werkt, dan zou je een nieuwe afstandsbediening kunnen aanvragen.


Reageer