Skip to main content

Zijn er ook problemen bekend bij jullie dat sbs 6 geen geluid uitkomt en dat er alleen muziek op de achtergrond is? Ook bij het afspelen van een opname. Paar keer opnieuw gestart en blijft het gewoon doen zonder geluid. Als ik hem.via chromecast afspeeld de opname via kpn itv dan heb ik wel geluid.

 

Graag jullie reactie 

 

Groet

Patrick 

Ik heb sinds gisteravond ook problemen met geluid op sbs6, heel vervelend 


Vreemd inderdaad. Ik heb even gezocht en kwam daar niet direct iets over tegen. Gaat het dan specifiek om het geluid bij de opnames of ook tijdens live uitzendingen? Hebben jullie een paar voorbeelden voor mij?


Vreemd inderdaad. Ik heb even gezocht en kwam daar niet direct iets over tegen. Gaat het dan specifiek om het geluid bij de opnames of ook tijdens live uitzendingen? Hebben jullie een paar voorbeelden voor mij?

Je start de modem op en dan is er geen geluid alleen maar muziekje op de achtergrond.  Op de overige kanalen wel gewoon geluid 


Ik heb met Kpn gebeld,  dat gaf niet de oplossing,  maar zonder mijn 9.1 home systeem deed het geluid later wel goed.  Daarna heb ik alle apparatuur van de stroom gehad en toen deed  SBS 6 het ook weer goed,  heel vreemd andere zenders geen probleem. Vanmorgen wou de tv box niet goed opstarten,  na een herstart deed hij het weer, heel apart, net een maand bij Kpn. 


Fijn dat je dan toch een oplossing hebt gevonden @K. de V en het spijt mij van de wat stroeve start dan. Voor referentie kun je ook altijd even op kennisbank kijken voor KPN TV+. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het mij dan weten!