Skip to main content

Goedendag, zou zender SBS9 opgenomen kunnen worden in het films op tv overzicht in de KPN ITV app?

Goedendag, zou zender SBS9 opgenomen kunnen worden in het films op tv overzicht in de KPN ITV app?


Ik vind dat een hele goede tip. SBS9 heeft best veel goede films in de programmering.


Hoi @Rene66, SBS9 staat er toch gewoon bij? Ik kijk net onder het kopje Films om op te nemen en daar staan ook films van SBS9 tussen. Maar onder Films op TV niet inderdaad. Ik ga het doorgeven, hopelijk kan het dan ook toegevoegd worden.  Bedankt. 


Jij ook bedankt Bart.. De rubriek films om op te nemen kon ik nog niet en fijn dat je het gaat  doorgeven. Fijne avond.


De films moeten er nu tussen staan. :)


Kijk dat noem ik nog eens snelle service van KPN. Ik heb het gezien, dank je wel Bart.


Graag gedaan. Jij ook bedankt. 


Kan dit ook voor RTL7 gedaan worden?? Die films ontbreken ook bij het overzicht films op TV.


Ik heb gekeken, als ik kijk bij Films op tv zie ik voor vanavond gewoon de James Bond film staan die op RTL7 uitgezonden wordt. Ze ontbreken niet. Welke versie van de app? Welk besturingssysteem gebruik je?


versie 7.2.13 op een Android toestel die verder met de allernieuwste versie draait. Ik kwam er inderdaad achter vanwege de Bond films die ik wilde opnemen en die ik handmatig moest opzoeken.

 


Ik heb gekeken, als ik kijk bij Films op tv zie ik voor vanavond gewoon de James Bond film staan die op RTL7 uitgezonden wordt. Ze ontbreken niet. Welke versie van de app? Welk besturingssysteem gebruik je?


Oh? Heb jij een speciale app @Bart_Z 😅

Hier zie ik ze toch echt niet…ook niet op de TV-ontvanger. 


Ja, ik zag de film er wel bij staan in de app voor iOS. Vreemd. Ik heb het in ieder geval gemeld. Hopelijk kunnen ze het voor een volgende keer voorkomen. 


@Bart_Z  🤷‍♀️

Geen James Bond films te zien, RTL7 komt helemaal niet in het overzicht voor, ook niet de rest van aankomende dagen…….hier ook iOS 15.0.1 en app 7.4.5 
 

 


 

Versie 7.4.5 op iOS14.7.1


@Bart_Z Wellicht heeft het dan met de laatste update 15.0.1 die ik heb, van iOS te maken als jij nog iOS14.7.1 hebt. Maar dat verklaard niet waarom ik het ook niet op de tv ontvanger zie en op (sommige?) Android toestellen ook niet zichtbaar is. 


Ik probeer te bergrijpen waar het mis gaat. Want ook voor vandaag zie ik de Italian Job gewoon staan. Zowel in de app als op de ontvanger. Collega ziet de film ook op de android app ertussen staan. 

Hij zou er ook gewoon moeten staan, want de film krijgt vanuit de leverancier het label film mee. Dan gaat dat automatisch. 


Ik zie in de iTV app en op de site de opnames van RTL-7 alleen als ze ook via de iTV app of site ingepland waren.

Worden ze echter via één van onze TV ontvangers ingepland dan zie ik ze niet.

 

Als het goed is weet het hele team van moderators wel hoe dat komt. :wink:


De Italian Job op RTL7 zie ik nu ook. Het ging met name om alle James Bond films op RTL7 die niet werden weer gegeven. De laatste, Spectre, werd gisteren uitgezonden en stond ook niet tussen Films op TV. 
 

 


*knip

 

Als het goed is weet het hele team van moderators wel hoe dat komt. :wink:

Ik mis vast iets 😉 want bij @Bart_Z stonden de James Bond films er wel tussen……


Als het goed is weet het hele team van moderators wel hoe dat komt. :wink:

Dit staat helemaal los van de HD glas opnames. Dit gaat puur om het wel of niet zien van bepaalde films in het lijstje films op tv.


Hoe dan ook, om een lang verhaal korter te maken ;-)

De James Bond films zijn allemaal op TV geweest, hopelijk een volgende keer staan wel alle films er bij iedereen in. 👍


Dat hoop ik ook. Martini erbij, shaken not stirred natuurlijk 😉