Skip to main content
Beantwoord

SBS9 terugkijken

• May 24, 2020
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

SBS9 zou je terug moeten kijken volgens de site. Maar er staan geen “kijk terug” linkjes onder de programma's.

Beste antwoord door Susan_

He @ITV kijker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bepaalde zenders kan je alleen de optie terugkijken gebruiken op de tv-ontvanger. Dit geldt ook voor SBS9. Via de tv-ontvanger kan je dus wel programma's terugkijken, maar via de iTV app of website niet. Dit heeft niet zozeer met de rechten te maken, maar op het moment zijn alleen de 60 populairste zenders zijn beschikbaar in de iTV app wat betreft terugkijken.

Via de tv-ontvanger kan je het wel gewoon gebruiken, de optie terugkijken bij onder andere SBS9!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @ITV kijker 

Ik heb het even gecheckt, en inderdaad staat “Kijk terug” er niet bij, of dit nou een storing is of dat SBS9 geen toestemming geeft om terug te kijken. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 1, 2020

He @ITV kijker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bepaalde zenders kan je alleen de optie terugkijken gebruiken op de tv-ontvanger. Dit geldt ook voor SBS9. Via de tv-ontvanger kan je dus wel programma's terugkijken, maar via de iTV app of website niet. Dit heeft niet zozeer met de rechten te maken, maar op het moment zijn alleen de 60 populairste zenders zijn beschikbaar in de iTV app wat betreft terugkijken.

Via de tv-ontvanger kan je het wel gewoon gebruiken, de optie terugkijken bij onder andere SBS9!

• Nieuwkomer
  • June 19, 2021

Het programma wat wil terug kijken op SBS9 Nederlandse vrouwen voetbal lukt niet

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 19, 2021

@Gapen, je bedoelt de wedstrijd van afgelopen dinsdag? Ik kan die hele wedstrijd niet vinden in de gids. Ik kan hem wel vinden via kijk.