Skip to main content
Ik heb onlangs een nieuwe ontvanger gekregen. Probleem is dat het schakelen tussen zenders veel problemen geeft. Eerst een zwart beeld daarna hakkelend en stotterend totdat er eindelijk weer beeld is. Hoe is dit op te lossen??
Als je gebruik maakt van DVS / adapters: deze in de kliko gooien en een goede kabel leggen.
Beste @Paijm003



Hoe is jou TV aangesloten? Bekabeld of met een Draadloze Verbindingsset? En welke merk TV ontvanger heb je ontvangen?



Als je gebruik maakt van een DVS, welke type heb je dan?



@Nick83 het hoeft niet altijd fout te gaan met de DVS, het licht ook vaak aan de electriciteitsnet dat die koperdraden niet goed het signaal doorgeven. Tuurlijk, bekabeld is altijd beter, daar ben ik het mee eens. 😉
"het licht ook vaak aan de electriciteitsnet dat die koperdraden niet goed het signaal doorgeven."



En dan gaat het dus fout met DVS 😉
"het licht ook vaak aan de electriciteitsnet dat die koperdraden niet goed het signaal doorgeven."



En dan gaat het dus fout met DVS 😉


Absoluut! 👍🏽
Goedemorgen @Paijm003, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik vind het jammer om te lezen dat je, met een nieuwere ontvanger, nu problemen ervaart met televisie kijken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Net als bovenstaande heren ben ik benieuwd op welke manier je de tv-ontvanger aangesloten hebt. Direct met een kabel op de Experia Box, of via een draadloze adapter? Indien je een draadloze adapter gebruikt wil ik vragen om de tv-ontvanger bekabeld te testen.



Daarnaast kan het ook nooit kwaad om de tv-ontvanger te voorzien van een reset.



Wil je tot slot jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
@Paijm003, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is de situatie inmiddels al beter geworden? En kan ik hier nog bij helpen?