Skip to main content

Sinds de nieuwe app draait mijn scherm slechts één kant op als ik van portrait naar landscape wil.
Moet dan wel eerst een extra handeling uitvoeren: op kleine tv-scherm dat in portret stand  bovenin verschijnt naar ster-symbool om t beeldvullend te krijgen (ook niet gebruikersvriendelijk overigens).


dan krijg ik het scherm wel horizontaal, maar slechts op 1 manier. Gevolg is dat mijn volumeknoppen altijd alleen aan de onderkant komen; als iphone in standaard staat kan ik daar niet bij. Ik was altijd gewend de knoppen aan de bovenkant te hebben want dan kan ik er beter bij. Dat kon door de iphone gewoon te roteren. Maar dat werkt dus niet, zij het slechte één kant op. 
Al eerder gedaan om het op te lossen:

  • iPhone aan en uitgezet
  • items gelezen
  • Slot vergrendeld op toegangsscherm en via de app ‘opdrachten’ de kpn-tv app apart gezet op ‘bij gebruik scherm kantelen’ 
  • de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in portret-stand (maar de app en het beeld blijven dan op portret stand). Deze tip werd eerder in de community gegeven. 

is dit nog bij de ontwikkelaars in behandeling of weten jullie een handige truc? En als het aan de app ligt wanneer is het opgelost? Dank alvast ! 

Hallo @JulesF, dat wat jij hier aangeeft, is nog altijd in behandeling bij de ontwikkelaars. Zodra er meer informatie over een oplossing valt te melden zullen we dat zeker doen. Hou dus vooral goed de Product updates in de gaten! 

Abonneer je op de Product Updates en zie direct of een issue is opgelost. 


Reageer